IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.

На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.

При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.

Снимки: Fishki.net

Тагове: BMW 7-Series
0 от 500
  • #8
    33 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    До втшрия инонименАми не е баш така!Японските коли и особено Лексус и особено хибридите им са още по-натъпкини с електроника и въпреки това са безумно здриви.Разликата шбаче е, че се правет в Япония от японци и частите и електрониката са японски, а не китайски както е при немските и не се сглобявит от Мюмюн,Хасан,Ахмед и Реджеп.Чисто и просто немското отдавна не е немско и е пълен шит. Полека лека немските фирми както електрониката им се отичат в канала.
  • #7
    38 rate up comment 10 rate down comment
    Цар Навуходоносор ( преди 6 години )
    Къде са феновете на мярката, които твърдят, че е много здрава и надеждна?
  • #6
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    прословутие 4.4 двигатели
  • #5
    27 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И аз съм за колите под наем когато ти е необходимо.
  • #4
    34 rate up comment 8 rate down comment
    bg ( преди 6 години )
    решението е перфектен градски транспорт и споделени автомобили или такива под наем за уикендите... обаче тогава няма да има с какво да се изфукаш и да си покажеш стандарта ;-)
  • #3
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Да ( преди 6 години )
    Всички коли станаха така напоследък!Само пластмаси и много ненужна електроника!
  • #2
    48 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тъпчат ги със всевъзможни екстри, и всяка се управлява от електронни блокове, събиращи информация от десетки датчици. Тези блокове и датчици пък ги правят поддоставчиците *** и Пульо, и се вграждат в 10 марки коли. Ползват се евтини материали за да се намали теглото. В заводите работят Мехмет и Хасан, които на поточната линия знаят само как да завъртят 5 болта и да отидат на следващата кола.
  • #1
    36 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нещо толкова типично за немското автомобилостроене...При това забележете, че говорим за фламанга на марката. Представете си какви к0чини са по-евтините модели. А масовите немски марки, като попФолк с ваген и лъскавите му клонинги са още по-зле. Купуваш немско и ставаш абонат на сервизите!Факт!