IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.

На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.

При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.

Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #18
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Цар Навуходоносор ( преди 5 години )
    В реда на мисли, преди години имаше статия за японец, който си купил S63 AMG, което няколко пъти изгасвало само в движение. Няколко пъти в сервиза при дилъра, служителите се правели на интересни. Знаете ги японците каквиса, ядосал се, и S63-ката има клиш как я разбива със стик за голф пред представителството.Явно има и "лимони", и смотани сервизи/дилъри.
  • #17
    11 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Как е възможно да имаш пари за Мерцедес и да си купиш БМВ?
  • #16
    24 rate up comment 17 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Тоя от Марс ли пада? Немските премиуми са така, това е повече от ясно. Като иска качество и надеждност - да си беше купил Лексус.
  • #15
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пича що не е взел една ЗДРАВА ТОЙОТА Поне няма какво да и се развали ... тия екстри при нея не съществуват
  • #14
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ЕХААА колко ли пари е взел за тази анти реклама ?!?!?
  • #13
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не е само калпавата електроника. Охладителните системи са от гума и пластмаса и правят всякакви мизерии при стареене и температурни амплитуди. Карантиите около двигателя като турбини, водни помпи, термостати, алтернатори, компресори пак са от трети доставчици и с много вариращо качество. Сглобката помежду им не винаги е прецизна и се скапват рано, като могат да направят и по-големи поразии по самия двигател.
  • #12
    12 rate up comment 23 rate down comment
    BMW ( преди 5 години )
    "Нещо толкова типично за немското автомобилостроене..."Пълни глупости пишеш!Моето F10 е 2015-та, взех го на 1 година от Бовакар, колата е на 73 000 км. и до момента имам само 1 повреда и предполагам, че е заради температурите. Смениха ми я по гаранция. А в статията пише за ремонти, които никога и на никогя марка не съм срещал!Че аз толкова ремонти по старата си кола не съм правил, дето е на 20 години.
  • #11
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до bg ( преди 5 години )
    не е толкова улеснена процедурата за наемане на кола, иначе съм ЗА. просто ако си си взимал има поне половин час писане на документи, ходене до фирмата още 20-30мин и като връщаш пак отнема време. БМВ като всяка моделна кола спестяват от работна ръка и материали, като отделно колкото по-сложно, толкова по-лесно да се прецака. А точно топ моделите - или т.нар флагмани са претъпкани с екстри.
  • #10
    26 rate up comment 13 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    От Brilliance *** толкова. Останалите двама премиум германци не са много по-добре. Като погледнеш и Мерцедеси Ц класи АМГ по на 30К километра за по 60К лева и да ти стане ясно за какво говорим (цена като нова 100К+). С Е-Класата и С-Класата нещата също не са по-добре. И моля не пишете че всички коли са такива понеже не е истина. По Лексус IS-F например за 10 г. и 200К километра не сменихме нищо освен консумативи (не съм фен на Лексус). Инфинити Q60 също се предствя доста добре (фен съм им :)).
  • #9
    37 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    БеЕнВенцата само зимата не се развалят, защото са летни коли и тогава никой не ги кара!