Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Приходите на Renault паднаха с 6%

Причината е намаленото търсене на развиващите се пазари

Приходите на Renault паднаха с 6%

През третото тримесечие на 2018 г. приходите на Renault са спаднали с 6%, съобщи самата компания. Причината за това е намаленото търсене на автомобилите на марката на развиващите се пазари, както и пълното спиране дейността на компанията в Иран.

Приходите на Renault паднаха с 6%

През въпросния период приходите възлизат на 11,48 млрд. евро, а за третото тримесечие на 2017 г. те са били 12,22 млрд. Още по-голям е спадът в приходите от продажбата на леки автомобили - с 8,4% до 10,06 млрд. евро.

Компанията е изправена пред сериозни проблеми в Индия, където регистрацията на нови автомобили на Renault през третото тримесечие е намаляла с 34,7%. Освен това, поради рязкото обезценяване на аржентинското песо, бразилския реал и турската лира, продажбите на автомобили на съответните пазари също намаляха, особено в Турция - с 52,5% и в Аржентина - с 24,9%.

Продажбите на бранда в глобален мащаб се увеличиха с 2,9% през въпросното тримесечие, благодарение на партньорството с китайската Brilliance China Automotive Holdings Limited за производството на микробусове, които се реализират на местния пазар. Като изключим тези продажби, новите ригистрации на Renault извън Европа са намалели с 10%.

Въпреки тази ситуация френският производител запазва прогнозите си по отношение на резултатите през 2018 г. Шефовете на Renault очакват, че ръстът на приходите и оперативният марж да превишат 6% за годината.

Тагове: renault
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До ммм-учащия ( преди 3 месеца )
    то добре са държавата и японците, че теа от рено съвсем са оплели конците - видно и от статистиката за печалбите, а за класациите по надеждност и качество да не говорим...
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Фактическия като го чета вече има и морфологични изменения, освен психични увреждания от каране на Рено. От седалките ли, от изгърбването докато се набира на волана ли, от опити за блудстване с емблемата на предния капак ли... кой знае. :))))
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Мммм ( преди 3 месеца )
    До Факт - тическия, ми то се вижда,че Пежо го направиха,а и бъдещето е в бензинови малолитражки,хибриди и ел автомобили,а любимите ти швабски кратуни кухи ги няма никакви. И още нещо по повод Рено,ако не бяха те Нисан вече щеше да е забравен и Митсубиши като следствие също. Държавното участие в Рено е само 20%, като Госн искаше да го откупи и Рено да са частни,но държавата как ще папа тогава от печалбата,а така и е сигурно.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 месеца )
    да вярваш,че може да "вдигнеш" нещо само с издухани малолитражки, означава явен симптом на сериозно увреждане от употреба на рено!
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Факт! ( преди 3 месеца )
    А кой вдигна хлОпел на крака та тия смешници не бяха виждали печалба от 30 години за пръв път под френско ръководство излезнаха на плюс немските шутове.
  • #7
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Факт!-тическия ... ( преди 3 месеца )
    пак се е увредил от ползване на рено!
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    ПСА сега дръпнаха с продажбите като закупиха Опел но проблемите които наследиха с тях ще им излязат през носа
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Да по примера на VW - пежо-ситроен си вдигат продажбите с покупка на цяла компания, а не с някакви зашеметяващи продажбии на основните им марки. Да не говорим, че ако в продажбите на VW включиш и тези на шкода и сеат цифрите са други. Не че ги защитавам, не харесвам VW, като цяло, но в сиуацията не си прав да сравняваш продажбите на една марка срещу продажбите на цяла компания, която е съвкупност от няколко марки - ситроен, пежо и опел.
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Факт! ( преди 3 месеца )
    Фак-ическият! се опитва да ме имитира.Но оригиналът е тук за да разсее всякакви съмнения.Френската автомобилна промишленост прегази германците.Пежо-Ситроен груп е производител номер едно в Европа като детронира ФВ-груп което не се беше случвало от десетилетия.
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 месеца )
    ако ги нямаше патериците Нисан и Митсубиши, инвалида рено отдавна да е дал фира! И държавните дотации, разбира се.