Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г.

Класацията на TUV е за автомобили на възраст до 10 години

Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г.

Германската организация за контрол на качеството (TUV) избра петте автомобила на възраст до 10 години, които дават най-малко дефекти. Класацията е направена на основа на информация от дилърите в Германия за броя повреди на съответния модел.

Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г.

На пета позиция е най-популярният автомобил на планетата – Toyota Corolla (на снимката), като при него за проблеми съобщават 19% от собствениците. Малко пред него – с 18%, е Ford Fusion, който заема четвърто място.

На трета позиция се нарежда Mazda 2 с резултат 16%, а на втора е друг японски модела - Toyota Corolla Verso, при който повреди са отчетени при 15% от автомобилите.

Германците избраха петте най-здрави коли за 2018 г.

Начело в класацията на TUV 2018 г. за автомобилите с най-малък брой повреди отново е   Porsche 911 (на снимката). При последното поколение на модела проблеми са открити при 10%.

Снимки: Porsche, Toyota

Тагове: porsche 911 tüv tuv
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Как няма да го вадят само един път седмично Поршето-голямо цакане е сервизирането на тоя иначе солиден автомобил!Музея в Хамбург има едно разрязано надълго Порше 911(всичко) и можещ да видиш изработката и материалите(метала и обработката му)!Естествено че ще е скъпо,но наистина сравнението трябва да се прави при еднакъв пробег и същите пътища!Тогава едва ли ще са първи,дори при цена равна на десет Мазда 3,все си мисля че Маздата ще е по-напред!Моята за 10 год(нова) по БГ е като нова!
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 8 месеца )
    рено или го няма в такива класации или винаги е на "почетното" последно място! И това вече над 15 поредни години ...
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    .................... ( преди 8 месеца )
    Те пък в америка се пукат да карат Порше ама както и да е а и колите за щатите имат разлики с тези за Европа особено тези от Азия да не кажа че се произвеждат изцяло в сащ
  • #18
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Оня с голфа. ( преди 8 месеца )
    Жена и кола са на късмет. Моя има ръжди.Не казвам че е като от завода,но агрегатите по колата работят.И аз я ползвам всеки божи ден в продължение на 12 години- градско София ама всеки ден час до работа час обратно.95 година е,а не 93 сега видях в талона.В негова защита ще кажа, че го карам разумно не съм душманин.И знам че няма да ме изостави,но просто е време на 38 станах... и на мен ми се кара кола с цветено радио ХАхАХхАх :)
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Ти пр0зд ли си или да? Каква 24 годишна кола ве? Ти за минало свършено време чувал ли си в българският език? На училище ходил ли си? Колата е купих 1997 г. на 3,5 г. първи собственик частно лице на 68 000 км. от Германия. Тогава беше ходенето там с визи. Чаках цял 2 дена пред немското посолство до Интерпред за издаване на туристическа виза. Един ден за подаване на документи и втори за вземането и. Тогава може да не си бил роден още. Та сам отидох купи и докарах колата. почти, като нова,но мн.зле
  • #16
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Продължавай да търсиш надеждност в 24-годишна кола, 5-ти собственик, поддържана кой знае как. Може пък да намериш!
  • #15
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    хахаха оня с гоуфа и милионите км да се хвърли от някъде с тези плоските лъжи! Същият гоуф 3 имах 1994 1.9тди 110 коня. Гние като хлОпел, елуктрониката много зле, крушките на фаровете горяха на 2-3 месеца, вътре беше пълна скръб, екстри никакви, турбото веднъж го дадох да го оправят, а втория път го смених с рециклирано. И пак имаше проблеми. При подаване рязко на газ колата реагираше след забавяне от около 5 сек. Накрая взе да вкарва масло в антифриза и я продадох така. Много кофти кола.
  • #14
    14 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 8 месеца )
    За да се сравняват кои коли са по-здрави първо трябва са карани еднакъв брой километри. 40 годишната Жигула на дядото комшия, който я изкарва 1 седмично да ходи до пазара ако го питаш ще каже че е най-здравата кола и нищо не е правил по нея. То просто няма кога да и се развали нещо като само я припалва и припомпва гуми. Най-добре може да се види при служебни коли защото знаем как се карат ;-)
  • #13
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    @Vov Я пак? Не сложили Троше. Нещо си с МНОГО грешна информация. Провери последните няколко години кой производител е N1 в САЩ. Порше ми любимата марка, но явно не само на мен ;)
  • #12
    20 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 8 месеца )
    Тези сравняват ябълки и круши. Имам комшия има порше, ама за 3 години съм го виждал само един път пред гаража, вади го само на сбора - буквално. Та със сигурност е доста надеждно ама не може да го сравниш с коли, които се карат всеки ден.