IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Японското спортно купе ще получи два мотора с 4 цилиндъра и един с 6

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Участници във форума SupraMKV публикуваха схемите за разположение на различните детайли от официалния каталог за резерви части на новата Toyota Supra. От тях става ясно каква гама двигатели и какво оборудване ще получи спортното купе.

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Ако се съди по документите, новата Supra ще излезе с 3 двигателя, като модификациите ще бъдат идентични с тези на BMW - 20i, 30i и 40i. Началната версия ще получи мотор с индекс B48D. Това е 2,0-литров турбодвигател с 4 цилиндъра, който е предназначен само за европейския пазар.

Следват агрегатите B46D (4 цилиндъра) и B58C (6 цилиндъра), които ще се предлагат на клиентите в Европа и Северна Америка. Характеристиките на двигателите не се съобщават. При BMW Z4, което е изградено на същата платформа, моторите развиват съответно 197, 258 и 340 к.с.

В оборудването на новата Supra ще везе светодиодна оптика с 6 сегмента, приборен панел, спортни седалки с интегрирани подглавници, люк на покрива и джанти в два цвята.Като опция ще се предлагат декоративни елементи от карбон, корпуси на огледала от въглеродни нишки, салон от алкантара и универсални стелки, подходящи за всички сезони.

В Toyota вече приемат поръчки за новото поколение на Supra, като онлайн може да се поръча първата серия на модела от 900 бройки. Нейни собственици могат да станат само членовете на Supra 900 Club.

Снимка: Supra MKV

Тагове: toyota supra
0 от 500
  • #6
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Аз съм сигурен, че някой японски фен се качи на този 3литров редови двигател с 340 коня (down rated) ще квичи от кеф ама сте си хейтърчета и няма да си признаете.
  • #5
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    ядосан, не е проблема в мениджъра. Ти да не мислиш, че тези инженери които са правили спортни тойоти преди 20-30 години работят още за тойота и са правили yaris до сега? Отдавана тойота нямат хора, които могат да направят спортна кола, нямат и технологиите, нищо нямат в момента. Ако искате супра единствения шанс е да се вземат двигатели и шаси от най-добрите на пазара в момента. Радвайте се че не взеха технологии от хюндай, кия и т.н.
  • #4
    9 rate up comment 12 rate down comment
    ядосан ( преди 9 месеца )
    Още повече, че такава икона, като Супра не може да бъде ашладисана с агрегат ширпотреба на БМВ. Хайде шасито да бяха си го споделили или нещо друго, че да го преглътне човек, но точно сърцето на автомобила да е швабско е най-голямата глупост, която можеше да се измисли и направи. Като си видят продажбите, дано се усетят от Тойота, че хората искат двигател Тойота, а не немски бракми!Единствен успех биха имали, ако случайно колата е много по-евтина от Z4.Да,но с тяхно шаси и двигател няма да стане
  • #3
    18 rate up comment 10 rate down comment
    ядосан ( преди 9 месеца )
    Тойота се излагат с тези простотии, които правят! Феновете на марката толкова дълго време чакахме тази икона да излезе, а накрая излиза някакъв ***, който никой фен на японските автомобили няма да си вземе. Супра с немски двигател и шаси?!?!?! Майко мила! Меринджея решил тази глупост трябва на момента да бъде уволнен! Проекта ще бъде пълен провал за Тойота и продажбите ще са точно никакви. Който иска немски двигател и шаси ще си вземе БМВ,а който иска Тойота не иска да има немска техника вътре
  • #2
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    За боята не знам, но за сервизните акции съм сигурен, че ще са техни.
  • #1
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Купето е на бмв, двигателите. Боята ли ще е на тойота в тази супра?