Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Японското спортно купе ще получи два мотора с 4 цилиндъра и един с 6

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Участници във форума SupraMKV публикуваха схемите за разположение на различните детайли от официалния каталог за резерви части на новата Toyota Supra. От тях става ясно каква гама двигатели и какво оборудване ще получи спортното купе.

Разкриха трите двигателя за новата Toyota Supra

Ако се съди по документите, новата Supra ще излезе с 3 двигателя, като модификациите ще бъдат идентични с тези на BMW - 20i, 30i и 40i. Началната версия ще получи мотор с индекс B48D. Това е 2,0-литров турбодвигател с 4 цилиндъра, който е предназначен само за европейския пазар.

Следват агрегатите B46D (4 цилиндъра) и B58C (6 цилиндъра), които ще се предлагат на клиентите в Европа и Северна Америка. Характеристиките на двигателите не се съобщават. При BMW Z4, което е изградено на същата платформа, моторите развиват съответно 197, 258 и 340 к.с.

В оборудването на новата Supra ще везе светодиодна оптика с 6 сегмента, приборен панел, спортни седалки с интегрирани подглавници, люк на покрива и джанти в два цвята.Като опция ще се предлагат декоративни елементи от карбон, корпуси на огледала от въглеродни нишки, салон от алкантара и универсални стелки, подходящи за всички сезони.

В Toyota вече приемат поръчки за новото поколение на Supra, като онлайн може да се поръча първата серия на модела от 900 бройки. Нейни собственици могат да станат само членовете на Supra 900 Club.

Снимка: Supra MKV

Тагове: toyota supra
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    по принцип немски зверове няма,има немски параходи. Има японски бегачки,а немските параходи им гледат стоповете.
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Оризарина ( преди 8 месеца )
    И това ще е като Присана. Много приказки и вечно гледа броните на немските зверове.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до: Man ( преди 8 месеца )
    Двигателят на БМВ не зная дали е уникален, но че ти си УНИКАЛНО п..Зд си личи отвсякъде! Първо се научи как се пише думичката, която си ползвал и със сигурност не ти е съвсем ясно какво значи! После провери дали спортните коли непременно се правят от консорциуми. Това за уважението от пръстите на краката ли си го изсмука? Японците уважават всеки. Това е тяхната култура. А дали истински няма как да знаеш без да си бил на срещите им. Кажи наркая какво точно му е уникалното на 3.0 Битурбо на БМВ!
  • #13
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Man ( преди 8 месеца )
    Е*ати, не е истина колко глупости прочетох по-надолу! Сега, да ви обясня няколко неща: 1. Спортни коли се правят джойн венчър, щото са скъпи за разработка, а се печели малко от тях. 2.За разлика от елементарните БГ хейтърчета, японците истински уважават БМВ има защо да е така. 3. Ширпотреба!?! 3.0 Битурбо на БМВ е УНИКАЛЕН двигател. Със заводски карантии на мотора с по-голямо турбо се надува до над 500к.с. Има достатъчно примери за мотори над 800 коня с този същия блок.
  • #12
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Един интересен факт е че BMW правят двигателя на McLaren F1. Този V12 двигател всъщост се състои от два 6 цилиндрови блока които са почти идентични със тези на М3 Е36. Даже и цялата VANOS система е 1:1. A сега си помислете ако Toyota беше направила същото! Да направи V12 от два блока 2JZ. Ами това щеше да бъде най чудовищния двигател който може да съществува! Във стоково състояние само със лека настойка на турбото и електрониката ще прави 1500 коня от раз! :)))
  • #11
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 месеца )
    Супра съвместна разработка с БМВ е едно от най-глупавите решения на Тойота. И да, 2JZ превъзхожда всички двигатели които някога БМВ са произвеждали. Има десетки М3 и М5 с 2JZ, но не знам за нито една Супра с двигател от БМВ. Двигателите на БМВ са консуматив.
  • #10
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Тези супри с 2000 коня не са излезли така от завода. От оригиналния двигател е останал само блока. Незнам как решихте че този двигател на БМВ няма да може да се тунингова. Нека минат няколко години, ще си покаже. В момента със софтуер само го дигат на 500 коня на колелата и няма драми. И да разправяш че тойота щели да направят по добър двигател от БМВ е супер смешно. Вижте последните години които са в класацията двигател на година. Тойота въобще не е там.
  • #9
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Илиев555 ( преди 8 месеца )
    Имайте на предвид , че японците да наясно с култовия статут на супра да не мислите че ей така ще вземат да сложат двигател шир потреби. Убеден съм в едно двигателят на бмв който ще използват ще има параметри на якост , натоварване , и е извънредно агресивни настройки както и сериозна податливост на тунинговане като това със сигурност е поставено като задача на бмв а японците плащат . Каквото и да коментираме впрегнат ли се бмв да направят двигател ще го направят .
  • #8
    7 rate up comment 16 rate down comment
    112 ( преди 8 месеца )
    Кой ще го купи този ***, ако беше чисто японски щеше да върви като топъл хляб. Не случайно Годзила е издигната в култ, японеца мачка немски хлебарки където ги хване.
  • #7
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Да ( преди 8 месеца )
    Новата Супра е пълен провал! Нищо общо със класическата машина от 90-те. Изчистен, ергономичен и функционален дизайн. Перфектна аеродинамика, баланс и супер качество на материалите. 2JZ 20 години по късно си остава най добрия двигател на японците. И до сега продължават да ги карат и да ги тунинговат. Стоковия блок е от специален *** и издържа над 2000кс. Двигателя на БМВ не лош, но е ширпотреба! Като характереистики и потенциал за тунинг изобщо не може да се сравнява със 2JZ.