IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

Флагманът на японците ще се продава единствено в хибридна версия

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

Седанът Toyta Camry се завръща на европейските пазари след 14-годишо прекъсване. Премиерата на модела, който заменя Avensis в гамата на японския производител на Стария континент, се състоя на автосалона в Париж.

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

На европейска пазар Camry ще се предлага единствено в хибридна модификация. Тя включва 2,5-литров бензинов атмосферен мотор със 179 к.с. и електрически двигател със 120 к.с. В системата влизат още блок литиево-йонни батерии и вариаторна трансмисия.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,3 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч. По данни на производителя, хибридното Camry харчи средно 4,2 л/100 км, а нивата на вредни емисии СО2 са 98 гр/км.

В Европа моделът ще се внася от Япония, където ще се слобява, като продажбите стартират в началото на 2019 г. За последни Camry се продаваше на Стария континент през 2005 г., като след това остана само на пазара в Русия, където Toyota има собствен завод. Предлаганите версии са само за руския пазар, като разчитат на бензинови мотори с обем 2,0,2,5 и 3,5 литра, развиващи 150, 181 и 249 к.с.

Снимка: Motor
 

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Кобе и Таката се завръщат също.
  • #5
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Щом не е вариатор какво според теб означава е-CVT. Защото си е баш вариатор. Въпроса е само дали е новия модел с фиксирано зъбно колело за 1-ва скорост
  • #4
    36 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Евала, няма пасати, няма миксери. Камри е модел, от който много марки могат да се учат. Да видим цената, но може да съм един от първите, които ще си купят тази красавица в България. В сащ съм карал стария модел с подобен хибриден агрегат и е супер автомобил за каране - без рязко лашкане, с достатъчно мощност да изпревариш спокойно и бързо и с нисък разход. За надеждността и простора в интериора няма смисъл да говорим. Само материалите на старото бяха малко кофти, но тук вече всичко е ок.
  • #3
    5 rate up comment 15 rate down comment
    carpe_diem ( преди 5 години )
    А така беше представена новината за Авенсис, че все едно никога повече няма да има голям седан на Тойота за Европа.Така беше с някакъв Форд наскоро (не помня). Абе кажи им журналисти и...Иначе малко странно ми се струва - 179 к.с. ДВГ със само 180 км/ч максимална скорост... За електрическата част от задвижването ясно, че трудно повече (и че двете заедно на вдигат тази стойност)...
  • #2
    29 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Супер!Да обаче джендърите от германия и франция не искат да смъкнат митата на японските автомобили и Камри ще бъде по-скъпо отколкото е по света.Отново виждаме как ни клатят управляващите от ЕССР и ни пробутват боклучавите си стоки. И да напомня, че e-CVT на Тойота не е вариатор както пишат в статията. А хибридното Камри е доста надежден, здрав и икономичен модел, който е много популярен по света и се е доказал. Чакам само да обявят цените и е твърде вероятно да взема такова или РАВ4 хибрид.
  • #1
    56 rate up comment 13 rate down comment
    Мизиец ( преди 5 години )
    Е, щом ще се прави в Япония, ще бъде хит. Това ще означава СУПЕР НАДЕЖДНОСТ!