Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

Флагманът на японците ще се продава единствено в хибридна версия

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

Седанът Toyta Camry се завръща на европейските пазари след 14-годишо прекъсване. Премиерата на модела, който заменя Avensis в гамата на японския производител на Стария континент, се състоя на автосалона в Париж.

Toyota Camry се завърна в Европа след 14 години

На европейска пазар Camry ще се предлага единствено в хибридна модификация. Тя включва 2,5-литров бензинов атмосферен мотор със 179 к.с. и електрически двигател със 120 к.с. В системата влизат още блок литиево-йонни батерии и вариаторна трансмисия.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8,3 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч. По данни на производителя, хибридното Camry харчи средно 4,2 л/100 км, а нивата на вредни емисии СО2 са 98 гр/км.

В Европа моделът ще се внася от Япония, където ще се слобява, като продажбите стартират в началото на 2019 г. За последни Camry се продаваше на Стария континент през 2005 г., като след това остана само на пазара в Русия, където Toyota има собствен завод. Предлаганите версии са само за руския пазар, като разчитат на бензинови мотори с обем 2,0,2,5 и 3,5 литра, развиващи 150, 181 и 249 к.с.

Снимка: Motor
 

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #28
    8 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 6 месеца )
    Анонимче,като отидеш някога,евентуално след 10-20 години в Ню Йорк ще видиш,че всяка 3-4 кола е Камри!Понимаеш?
  • #27
    14 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 6 месеца )
    E-CVT е вид вариаторна трансмисия, още наричана електро-механичен вариатор. Няма вериги или ремъци. В зависимост от модела има 1 или 2 планетни предавки, в случая е една, като осигурява повече от достатъчен диапазон на предавателни числа. Работата не е по-различна от тази на традиционният вариатор, с разликата, че надеждността е повишена значително. Лексус и Тойота използват този вид CVT за всичките си хибриди, тази трансмисия няма нищо общо с новото CVT на тойота, която има първа предавка.
  • #26
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Да, тази трансмисия е изключително лош избор. Явно Тойота нямат пари за нова, и правят компромис с качеството.
  • #25
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    2,5 литров двигател със 179к.с. !!! Какъв е тоя ретро мотор?? Тия пак си пробутват остарялата техника, но ме съмнява да имат продажби.
  • #24
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Време беше. Камри е доказал се автомобил.
  • #23
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    ВАГ, колкото от коли, толкова и от телефони разбираш. Кажи в коя класация или тестове Нокия е сред първите 5. Даже в повечето класации изобщо е няма сред първите 10. Горе-долу такова е положението и при любимците ти ВАГ. Ширпотреба с много съмнително качество на завишени цени. Кажи сега още нещо за Камри. Кажи, за да ми оправиш деня! Развесели ме моля те! Такива смешки, като твоите никой не може да измисли. Номер едно си.
  • #22
    9 rate up comment 23 rate down comment
    До край ( преди 6 месеца )
    Може би във ваше село не са чували, но едни от най-добрите смартфони за 2018г са на Нокиа! И на дедо ми ладата, ако я пришпориш по-яко дигаше 180км/ч като тая оризарска ***.
  • #21
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Та за вариатора не е вариатор, а планетарна предавка. Четете малко повече и се интересувайте преди да се излагате така! А Камри е класа над европейските аналози в този клас. Надявам се да е на адекватна цена и германчетата много ще плачат с техните „премиуми“.
  • #20
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Абе ( преди 6 месеца )
    Закривай тая грозна ***!
  • #19
    18 rate up comment 4 rate down comment
    bibendum ( преди 6 месеца )
    За мен eCVT на тойота е най-надежната кутия. Името й е малко подвеждащо, но в самата кутия няма ремъци нито вариатор. Има два електромотора, единия от които се ползва за стартер и генератор. Всичко това е навързано на една ос с миинимално количество зъбчатки.