IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Моделът получи нова платформа и нестандартен дизайн

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Компанията BMW официално представи новото поколение на 3-Series, което носи индекс G20. Автомобилът се отличава от предшественика си по нестандартния си дизайн, както и по новата платформа.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

В основата на новата „тройка” е архитектурата CLAR, използвана при повечето модели на баварците с надлъжно разположение на дигателя. За разлика от „петицата” и „седмицата”, където предното окачване е двуточково, тук се залага на McPherson. Като конструкция задното е същото с това на предишния модел F30, но е напълно преработено.

В конструкцията на каросерията са използвани предимно алуминий, магний и високоякостна стомана. Основен приоритет при разработката е подобряване на динамиката, като автомобилът е с 55 кг по-лек, а центърът на тежестта е снижен с 10 мм. Разпределението на тежестта между двете оси е идеално – 50:50.

Разстоянието между двете оси е увеличено с 41 мм и достига 2851 мм. Като цяло автомобилът е по-гоям от досега. Дължината му нараства с 85 мм и достига 4709 мм. Широчината е 1827 мм (+16 мм). Аеродинамиката е оптимизирана, като коефициентът на челно съпротивление е 0,23.

В окачването вече влизат оригинални хидравлични амортисьори, които ще се използват както за базовите версии, така и за модификациите с М-окачване, което е с 10 мм по-малък клирънс. Като опция ще се предлага и окачване с електронно-управляеми амортисьори.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Първоначално новата „тройка” ще се предлага с избор от 3 мотора в 5 варианта на мощност. Четирицилниндровите бензинови двигатели с обем 2,0 литра при BMW 320i и 330i развиват 184 и 258 к.с. Версиите 318d и 320d са дизели със същия обем, като развиват 150 и 190 к.с. Единственият вариант с 6-цилиндров мотор засега ще е  BMW 330d, който развива 265 к.с.

Версията 320d е със задвижване на четирите колела, а останалите са със задно предаване. На по-късен етап ще се появи модификация с 3-цилиндров мотор, като и М-модификации с мощни двигатели.

Отвътре „тройката” е станала по-просторна, като се е увеличило мястото за плещите и лактите на шофьора и спътника му. Интериорът е класически за BMW, но е в новия стил, който дебютира при кросоувъра X5 – изобилие от метални елементи, виртуален приболен панел и голям таблет за навигацията, поставен над централните дефлектори на вентилационната система.

Мултимедийната система с диагонал 10,25 инча е построена на платформата BMW iDrive 7.0, която дебютира при новото BMW X5. Тя може да се контролира с помощта на сензорен дисплей, бутони на волана и контролера iDrive, като може да се управлява и гласово.

Официално: Ето я и новата тройка на BMW

Новото BMW 3-Series разполага с голям набор електронни асистенти. Сред тях са активен круиз-контрол с функция Stop & Go (това е опция), система за предупреждение за опасност при престрояване и движение назад, а също така и система, помагаща излизането на заден ход от паркинг. Има още система за поддържане на лентата на движение със защита от странични удари.

Моделът ще се произвежда в завода на BMW в Мюнхен, а също така в съвместното предприятие на BMW и Brilliance Auto в Шенян (Китай) и в новата фабрика на концерна в Сан Луис Потоси (Мексико).

Снимки: BMW

Още снимки – в галерията горе.

Тагове: bmw 3-series g20
0 от 500