IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Снимки от официалния конфигуратор на модела изтекоха в интернет

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Снимки на новото поколение на BMW 3-Series с индекс G20 се появиха в интернет часове преди официалния дебют на модела. Те бяха публикувани в официалния конфигуратор на марката, като са показани версията 330i с пакет M Sport и топ-вариантът M340i.

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Автомобилът е запазил пропорциите си, но има доста по-агресивен външен вид. Увеличени са острите ръбове по каросерията, променена е формата на светодиодната оптика, различни са броните и формата на въздухозаборниците.

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Моделът ще се предлага в 4 нови цвята - Dravit Grey, Tansanit Blue II, Citrin Black II и Vermont Bronze. Различни ще бъдат и тръбите на изпускателната система – кръгли за 330i и трапецовидни за M340i. Топ-вариантът ще получи и друга решетка на радиатора.

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Любопитното е, че на симките на салона на автомобила със спортна скоростна кутия не си вижда традиционния джойстик-селектор. BMW 3-Series ще поучи напълно цифров приборен панел, голям сензорен дисплей на информационно-развлекателната система, нов волан и различни спортни седалки.

Новото BMW 3-Series бе разкрито преди дебюта му

Засега са ясни само параметрите на двигателя на топ-версията M340i. Това е редови 6-цилиндров турбомотор с обем 3,0 литра. Неговата мощност е 365 к.с. и 500 Нм, като той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Седанът ще се предлага както с предно предаване, така и с фирмената система xDrive.

Снимки: Bimmerpost

Тагове: bmw 3-series g20
0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 9 rate down comment
    lordlosh ( преди 1 година )
    От тая 3-ка се очакваше много и да върне БМВ на върха при луксозните, ама така като я гледам, май няма да е. Много е далеч от Ц класата за съжаление. В Ц класата има страшно много шик, има елегантност и в същото време и агресивен вид. С правилния пакет става звяр. В Ц класата интериора е кич, нещо специално, ново и различно(спрямо предишната). Бмв открай време си правят едни и същи интериори и това е. Сега линията на интериора им е една и съща кажи-речи при всички модели с леки разлики.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    `м чи то същото бе.
  • #17
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Досега лоша тройка не е имало, но за тази допускам, че са се постарали много, след като Алфа направи по приятна за каране кола.
  • #16
    16 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Бъдещ бестселър, поставя стандарти в класа си.
  • #15
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Баварец ( преди 1 година )
    "Седанът ще се предлага както с предно предаване, така и с фирмената система xDrive." А на бас за една такава 3-ка, че НЯМА да е с предно предаване! С X drive може.
  • #14
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Прилича не на нова генерация кола, а на фейслифт на сегашната F30 с много безцелни елементи в дизайна. Дано М-ките ги докарат да изглеждат по-добре.
  • #13
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Толкова много безцелни сгъвки и линии по екстериора, чак бие на корейски или френски кич. Напомня ми бездарния дизайн на Mercedes E класа W212.
  • #12
    12 rate up comment 0 rate down comment
    GT ( преди 1 година )
    На мен много ми харесва!... ама пари няма и само с цъкането пред компа си оставам :-(
  • #11
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Колата се е получила перфектна, предлага лазерни фарове, което е интересно решение, като се има предвид, че не ги предлага в петицата в момента. Редакторът е избрал максимално грозна снимка на интериора да сложи, но от това което видях има огромен напредък сравнен с настоящата тройка, стоповете са отново с L shape, което е правилно решение. Въобще с тази тройка петицата ще има сериозни проблеми, защото като изключим софтклоуз, предполагам ще може да й се конфигурира всичко, каквото има и G30.
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 1 година )
    Защо Рено-Дачия не слагат дисплеи, вместо аналогови такива? Ами защото имат отдавна разработени поточни линии и доставчици за аналогови дисплеи. Какво според теб е по-скъпото нещо - да направиш добре изработен, изящен механичен часовник или електронен такъв? Със сигурност дисплеят е много по-практичен, евтин и опростяващ автомобила. Всеки би го направил, защото е много по-евтино от бизнес гледна точка.