Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Германски компании спират продажбите на някои хибриди в Европа

Модели на Volkswagen, Porsche, BMW и Mercedes-Benz не могат да покрият новите стандарти за проверка

Германски компании спират продажбите на някои хибриди в Европа

Водещите германски автомобилни производители обявиха, че спират продажбите на част от своите хибридни модели в Европа заради въвежзането на новите стандарти за тестване на вредните емисии (WLTP).

Четири германски компании спират продажбите на хибриди в Европа

Според информация на Automotive News Europe, стандартът, който вече няколко plug-in хибридни модела не успяха да покрият, заплашва и други автомобили. Причината за това е прагът на вредните емисии - 50 грама CO2 за километър.

Това означава, че собствениците на автомобилите, които не отговарят на стандарта, няма да могат да се възползват от данъчните облекчения в много европейски държави. Сред спрените модели са VW Passat GTE, VW Golf GTE, Porsche Panamera Sedan и Porsche Cayenne E-hybrid.

На свой ред огт Mercedes-Benz и BMW обявиха, че ще преработят моделите си E-Class Hybrid и 530e sedan, за да могат те да се вместят в ограниченията. Очаква се тези автомобили да бъдат достъпни за продажба след няколко месеца 

Говорител на Volkswagen заяви, че и към момента продължават да се провеждат тестове на хибридни модели на марката. От Porsche пък съобщиха, че засега не се приемат поръчки за засегнатите модели, като все пак ще бъдат взети мерки за справянето с проблема.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Плужек ( преди 8 месеца )
    до do: бавареца Изводът е само един - плъгин хибридите са по-добрият вариант от гледна точка на разход на гориво, тъй като първите километри ги минаваш само на ток. Друг е въпросът, че част от тока идва от ТЕЦ и СО2 емисиите може да са по-големи в крайна сметка, но те изобщо не влизат в сметката гр/км за субсидии.
  • #24
    8 rate up comment 1 rate down comment
    do: бавареца ( преди 8 месеца )
    когато хибрида не е плъг ин няма смисъл от голяма батерия. Батерията не ти е да караш само на ток, а да подпомага ДВГ, когато се налага и да се кара само на ток при маневриране, задръствания и кратки разстояния. А и ако се сложи голяма батерия ще трябва да се реже от пространство и цената скача нагоре. На този етап оптималното са хибридите на Тойота. Не са скъпи, а в същото време са доста икономични. Реално, а не само на книга. Да не говорим и че са изключително здрави и надеждни.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    те още не започнали да ги продават а ще ги спират. тея имат ли изобщо някакви продажби на тези ментета хибридиту им които само името им е такова.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    чукча ( преди 8 месеца )
    Плуг-ин с разход 2л / 100 и фактастични емисии...Пичове, ако си събера пробега на автомобила с тези пеша и с колелото също ще докарам прилични емисии на 100км(по вашия метод). Вярно ще е само в града, но пък е ключово...
  • #21
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 месеца )
    Апропо, Приус плъгин също няма никакви проблеми с новия стандарт - 28 г/км СО2.
  • #20
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 месеца )
    Хехе, като няма данъчни облекчения, немците направо спират хибридите. А Тойота си продава милионите хибриди на печалба и без данъчни облекчения. Поредно потвърждение кой къде е в технологично отношение.
  • #19
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Факт! ( преди 8 месеца )
    френските коли покриват еконормите немските не извода е че френските инженери са по-добри от немските.Факт!
  • #18
    11 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 8 месеца )
    хибрида на мицубиши Аутлендър е покрил 47г по новия цикъл. така че има начин. майката му е да се инсталира прилична батерия - над 15кВт.ч . масовите хибриди на Тойота са с доста по малки батерии...
  • #17
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    ""От кога разправям, че да сложиш елекромотор от чистачки и батерия не прави една кола хибрид."" Я Дошо ни раскажи коя кола е хибрид. Най-мижавия хибриден модел на Тойота Ярис хибрид отделя 80 грама на километър. Много отдавна останалите марки изпревариха японците в хибридите. Свърши тая да ти пробутат 90 коня Приус който харчи повече от БМВ М3 като го настъпиш малко повече, но за сметка на това едва пъпли по пътя.
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Разходомер ( преди 8 месеца )
    50 грама CO2 за километър се равнява на: 2.16/100 бензин 1.89/100 дизел 2.63/100 газ