Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Затварят Северната тангента за ремонт

Ограниченията на трафика ще са до 20 октомври

Затварят Северната тангента за ремонт

По-малко от три години след пускането й в експлоатация Северната скоростна тангента на София ще бъде затворена за гаранционни ремонти. Това съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура” като допълниха, че трафикът от тангентата ще бъде прехвърлен на Околовръстния път.

Затварят Северната тангента за ремонт

Първата фаза на ремонтите трябваше да стартира на 7 октомври, но започна още днес. Движението е ограничено в посока Ботевград от 9-и километър до включването в Околовръстното. От 9 до 20 октомври няма да може да се ползва тангентата от пътен възел Ботевградско шосе до пътен възел Чепинско шосе в посока Калотина.

На тангентата вече се появиха типичните проблеми за българските пътища като вълнообразна асфалтова настилка, особено на мостовете.

Изграждането на Северната скоростна тангента, чиято цяла дължина беше пусната в експлоатация през април 2016 година, струваше 180 милиона лева, а дължината на отсечката е 16,5 километра.

От средата на септември задръстванията по Околовръстното стават все повече и по-дълги, а с предстоящите ремонти на тангентата, трафикът около София ще се натовари допълнително.

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    от прованса съм ( преди 6 месеца )
    бе каква е разликата между "северна тангента" и "околовръстен път", северно от София?
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен №2 ( преди 6 месеца )
    А, прави. Станишко направи магистрала Тракия от Чирпан до СТ. Загора. Онзи ден въведоха ограничение от 90км/ч заради неравности. Проблемът не е в това при кое управление са правени, а че са правени от българи - некадърно
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Ами не съм съгласен на Сърбите, нито заплатите им са по-високи, нито пътищата им по-хубави. Да в Сърбия и Гърция магистралите са една идея по-добре от тук, но в никакъв случай не може да се сравняват с цивилизована държава, за сметка на това са платени, а не влизат като безплатен бонус в пакета на винетката/пътния данък, като при нас.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Не защитавам предишния анонимен, който ме опонира, ама не можеш да сравняваш строеж в низина (супер равна, без грам баирче) с терена в Сърбия - бая тунели и виадукти са там. По-скоро можеш да го сравняваш с примерно магистрала Люлин от София до Дупница - там не знам колко е на км, ама все ще е по-коректно защото има от всичко като релеф.
  • #16
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    "до: carpe_diem" Абе смешник, кого лъжеш? Сърбите построиха участъка от Ниш до Димитровград за над 600 милки евраки,участък от 83 км! Целия лот Стара Загора - Нова Загора, 31,8 км е за под 140 млн. ЛЕВА! И двата ги строи Трайс! Едно минаване на една кола от БГ до Охрид е към 20 лева тол такси в Македония. 97 лева целогодишна винетка ли е скъпа тука? Скрии се смешнико! Евтините манипулации не вървят!
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    За нашия регион може би Гърция е по-скъпо, ама нали искаме качествено? А за Турция - виж как си строят новото летище - 400 загинали при строежа, живеят на 2 часа в посока с автобус до бараките си и т.н. А за слягане - не може да направиш насип за няколко дни, да не го уплътниш добре и да асфалтираш направо - пак за няколко дни... Има едно форумче, където ентусиасти публикуват инфо и снимки за строежите - там доста ясно се виждаше ССТ колко малоумно я строят...
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до: carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Кажи къде в региона са по-скъпи? В Румъния ли, в Сърбия ли, в Гърция ли или в Турция? Кажи в коя от тези държави е по-скъпо! В Сърбия дори излиза километър магистрала ДВА пъти, повтарям ДВА пъти по-евтино и то при условие, че имат по-високи данъци и заплатите им са по-високи. А това за технологичното време за слягане на настилката по-добре не го казвай никъде, че много ще ти се смеят! Голяма простотия е това да знаеш. Нама такива неща и нещо, като не го разбираш поне не се прави на умен!
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Да комунистите хванаха 1 година еврофондове и построиха с парите построиха отсечките по магистрала Тракия Бургас-Карнобат и Чирпан-Нова Загора. Но и те са крали, помним Батко и Братко. Но след тях имаше Цецо и кумецо Дюни гейт, далаверите със санирането, министритена ГЕРБ които даваха обществени поръчки на братовчеди, съученици.. Не трябва да забравяме и Цанков камък на ДПС и хидроинженера Доган. Въобще при нас всички политици са далавераджии.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Но БСП не са строили защото еврофондовете влязоха 2008г. а 2009г ГЕРБ взеха властта. Пак, за да ен бъда разбран... Имаше и пред присъединителни фондове. А от 2007 и еврофондове, които им ги спряха за кражби. Точно с пред присъединителните фондове започнаха магистрала Люлин и я платиха на 95% при под 50% завършени работи, даже Станишку откри първите 5 км за към нищото, преди износващия слой... Пак с тези фондове завърши и отсечката на Тракия Чирпан-Стара Загора, където сега има ограничение 90!
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 месеца )
    Нашите пътища далеч не са най-скъпите на км, но за сметка на това са най-некачествените. Отделно всичко на юруш - за да не се загубят пари не се спазва технологичното време да се слегне настилката преди да се сложи асфалтът и резултатът е налице - почти веднага след отварянето на пътя почна (като почти навсякъде междувпрочем) да става много неравно. Може би 10-15% от всички фуги по мостове и виадукти на нови пътища са читави - навсякъде е неравно и супер гадно...