IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Хибридната Honda CR-V идва в Европа догодина

2-литровият бензинов двигател и двата електромотора осигуряват мощност от 181 коня

Хибридната Honda CR-V идва в Европа догодина

Това лято Honda пусна в Европа новия CR-V с 1,5-литров турбо бензинов двигател. Сега настана време на компактния кросоувър да бъде добавена и хибридна задвижваща система.

Хибридната Honda CR-V идва в Европа догодина

Всъщност, CR-V ще бъде първият хибриден модел на Honda в Стария свят и ще замени предишната дизелова версия на CR-V. Хибридният вариант използва 2-литров бензинов двигател и два допълнителни електрически мотора.

Хибридната Honda CR-V идва в Европа догодина

Общата мощност на новата силова установка е 181 конски сили и въртящ момент от 315 Нм. Засега обаче не е известно колко икономичен е новият двигател на CR-V. Настоящата 1.5-литрова версия консумира 6.3 л/100 км с механична скоростна кутия и 7.1 л/100 км с автоматична в смесен цикъл.

Хибридната Honda CR-V идва в Европа догодина

Освен хибриден двигател, Honda ще монтира нова трансмисия на автомобила, която ще позволи значително да се намали шума в салона. Производството на хибридна версия на CR-V ще започне през октомври, а първите доставки на автомобилите за клиентите са насрочени за началото на 2019 г.

Снимки: Honda

Тагове: honda cr-v honda cr-v
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до този под мен ( преди 9 месеца )
    Още в базата Равката си е доста добре оборудвана и е автомат или ЕЦВТ безстепенна с планетарна трансмисия, която е супер надеждна. Както и да е да не задълбаваме. Кажи за модел от този клас, който има подобна мощност, подобен разход, автоматик и е на такава цена! Наистина ще ми е интересно да науча кой е този модел? Да не говорим и че е най-надеждната в този клас кола, но хайде това да го оставим. Дай по другите характеристики да видим какво има!
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    RAV4 хибрид започва от 63К след екологичната преференция и отива на 74К за добре оборудван автомобил. Не мисля че офертата е чак толкова страхотна. За класа в които се продава определено не е. Относно Хондата, поредният им посредствен автомобил. Не изпъква с нищо пред конглокентите. Факт е че и в САЩ продажбите на Хонда тръгнаха надолу, а в БГ дилъра им е потресаващо зле (допълнителен бонус към неоправдано високите им цени)
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до: om ( преди 9 месеца )
    Сори, ти си питал за Хондата, а аз ти пиша за РАВ4. За Хондата честно казано нямам на представа дали ще става, но предполагам, че също ще е ок. Не е с турбина или директно впръскване (не че е голям проблем това, но все пак се иска по-хубава газова и по-добър специалист да я настрои). Предполагам и този двигател ще е под цикъла на Аткинсън. Единственото е да не са слаби клапаните и да не издържат на по-висока температура. И задължително се слага система за мазане на клапаните, за да си спокоен.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до: om ( преди 9 месеца )
    Става! Никакъв проблем няма да се сложи газ. На запад на много Приуси са сложили. Този двигател е по-голям и мощен от тези на Приусите, но принципно е същият и използва цикъла на Аткинсън. Разтоварен е максимално за по-голяма икономия и на газ ще работи още по-добре отколкото на бензин. проучил съм го въпроса и съм изчел доста форуми. Хората са доволни от газта. при обикновен ГИ дава около 1 литър повече разход отколкото на бензин, а при ГИ с течна фаза дава същият разход, като на бензин. 1:1
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    om ( преди 9 месеца )
    дали ще става да и се сложи газово
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    АдиБилд и над 10 може да са го докарали разхода, но това не значи, че реалният е толкова. И кво викяш твоь Рав4 дето не е хибрид харчи по-малко от хибридната версия. В ред ли си с главата изобщо, за да пишеш подобни простотии? А на хибридния Рав4 му правих два тест драва и при двата разхода беше под 6/100 по БК. Смесено каране градско/извънградско/магистрала разход 5,8. Втория път по-малко го карах и на магистрала не съм се качвал разход 5,5.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    юруш на доматите ( преди 9 месеца )
    абе,пич,къде си видял Равка хибрид с разход под 6??Според Автобилд-8,4 е разходът и една голяма лъжа.Моят Рав е бензин 158 кс и си гори 8 при умерени и високи скорости.Не се оплаквам.
  • #9
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    CR-V и RAV-4 са законодателите в този клас! Кой каквото ще да приказва и да си измисля! Хонда обаче до сега се излагат доста сериозно с хибридите. Само меки хибриди правят, а не пълни, както Тойота. Предполагам и това ще е такъв, което ще бъде обречено на провал. да гледат Тойота как ги правят нещата! RAV4 хибрида е 200 к.с. висок въртящ момент, 4х4 и реален разход под 6/100. Цената е от 55 440,00 лв. което е страхотна оферта. Не зная от Хонда как ще се преборят с тази ниска цена.
  • #8
    16 rate up comment 1 rate down comment
    GT ( преди 9 месеца )
    Ехее вие се уляхте. Някой неща може да са верни, но чак толкова пък, вие я изкарахте най-скапаната кола. Все пак е един от най-продаваните SUV модели в света. Ако всичко това, което пишете беше вярно, кой щеше да плаща толкова за тази кола?
  • #7
    9 rate up comment 9 rate down comment
    С опит ( преди 9 месеца )
    Вярно не знаят каква ниша. В последните години Хонда в Европа няма никаква идея какво прави. Пренесени директно американски и азиатски дизайни, които не се харесват на европейците. Обезличени модели. Скъп Джаз. Сивик със стране дизайн. Няма Акорд - най -успешната хонда през 90-те Малката джипка няма 4х4... Липса на избор при двигателите. Евтина изработка, кофти коли с високи претенции и цени. Хонда вече я няма в Европа.