IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Струва ли си купуването на кросоувър със 7 места?

Пет причини, които обезмислят придобиването на такъв автомобил

Струва ли си купуването на кросоувър със 7 места?

В последно време производители предлагат все повече версии със 7 места на свои модели кросоувъри, като се опитват да убедят клиентите, че това е огромно предимство. Дали обаче SUV с трети ред седалки е толкова добра покупка, колкото изглежда?. Ето 5 причини, които могат да ви разколебаят, ако сте се насочили към подобен автомобил.

Третият ред е само малки деца

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Най-голямото „достойноство” на кросоувърите с три реда седалки са именно допълнителните две места. Когато отидете да тествате подобен автомобил, сложете зад волана търговеца, който ви го продава, а вие се настанете на последния ред. По възможност взете и някой с вас, като гледайте той да е с нормални размери. Само след кратко пътуване ще се убедите, че на третия ред могат да се возят единствено малки деца или много ниски възрастни.

Губите багажника

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Не е нужно да разбирате от автомобили, за да се досетите, че зарди третия ред седалки багажникът почти изчезва. За пример вземете новият Volkswagen Atlas, предлаган на някои пазари и като Teramont. Със свален трети ред седалки обемът е 1571 литра, а с вдигнати – 583 литра, тоест три пъти по-малко. При други модели багагникът е още по-малък, така че трябва да избирате – двама допълнителни пасажери или повече багаж? Ако ще пътувате доста време и сте 5 човека в колата, изборът би трябвало да е ясен.

Размерът има значение

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Кросоувърът със 7 места няма как да бъде компактен. И ако някои шофьори не се плашат от големите габарити на колата, то да други те могат да бъдат катастрофа. Автомобилът става по-труден за управление в градски условия и съответно за маневриране, когато трябва да се паркира.

Разходът на гориво се повишава

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

По принцип автомобилите от този клас – без значение дали са с 5 или със 7 места, харчат повече. Производителите твърдят, че разход от 7-8 л/100 км е лесно постижим, но това не е така. Колкото по-голям е кросоувърът на размери, толкова повече харчи. Съответно има разлика при разхода между версиите с 5 и със 7 седалки.

Разликата в цената също не е за подценяване

Струва ли се купуването на кросоувър със 7 места?

Последният аргумент срещу кросоувърите с трети ред седалки е цената им. Да вземем например Hyundai, който съвсем наскоро представи новия Santa Fe. Версията с 5 места стартира от 24 590 евро, докато тази със 7 места започва от 29 720 евро. Разликата е над 5000 евро, което не е никак за пренебрегване.

Снимки: Производителите
 

Тагове: suv
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Може ли за мен едно ново Санта Фе със 7 места за 29 720 евро.Плащам в брой!
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бай онзи ( преди 5 години )
    Аз нещо не мога да го намеря това Санта Фе за 24 590 евро. Най-ниската цена в официалния сайт на Хюндай е 82 870лв.
  • #12
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    онзи с трите скъпи наследника какво толкова имаш да мислиш продаваш децата с жената и с парите си купуваш порше или ферари
  • #11
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    88% от автомобилите в света се движат само с шофьор
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До човека с 3 деца ( преди 5 години )
    Най-много място и най-ниски разходи за поддръжка и гориво са ти мини вановете.Galaxy / Espace / Sharan / Alhambra са доста обемни и предлагат достатъчно място на втория ред за трима пораснали тийнове. Аз лично съм се возил в Германия на третия ред на Galaxy 2008 и при моите 180 см и 125 кг нямах абсолютно никакви проблеми - всъщност мястото е повече от която и да е кола в голфовия клас.
  • #9
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Явно авторът на статията не се е качвал на мерцедес ГЛ...щеше да знае че 3-тия ред седалки е достатъчно удобен дори за хора 180 - 190 см..отделно като пътувате 5 човека задните седалки се свалят за 10 секунди с копченце ;) и има място да събере багажа на жената и любовницата заедно ;)
  • #8
    11 rate up comment 1 rate down comment
    bg ( преди 5 години )
    Колега, наистина имаш дилема с 3-те деца. По-принцип най-удобно е ван 6+1, имал съм такива Туран и Версо, най-малкото дете е на 3-1 ред а другата седалка е сгъната и има достатъчно място... Взимал съм и Форд S-max също става, за SUV..не знам, направи пробно с целия отбор :-) Успех
  • #7
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако си американец и имаш 5-6 деца си струва...
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    При определени житейски обстоятелства притежаването на 7-местен паркетен "офроудър" със сваляеми 2 седалки е безспорно смислено, защитимо и изгодно. Рядко се създават такива обстоятелства, но измъченото внушение, че май ВЪОБЩЕ не си струва, е прекалено. Проблемът е друг, вчера видяхте новата КИА Телурайд, конципирана за някаква форма на реален офроуд, но с трети ред седалки за деца. Ето при тази идея и пакет от характеристики нещо ми се къса смисълът.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До Man от втория ( преди 5 години )
    Прав си - два вана си вземам за лично ползване и в двата случая си връщам 1/6 от цената минус едни 2000 за собственика на фирмата на която сме я регистрирали.Найс а?