fallback

От какво боледуват различните автоматични скоростни кутии

Проблемите по правило се появяват след пробег от 100 000 км

Автоматичните скоростни кутии стават все по-популярни напоследък, но и те си имат своите недостатъци и проблеми, които най-често се появяват след няколко години експлоатация. Някои от тях са доста капризни, като това важи дори за по-простите като конструкция агрегати с 4 скорости, да не говорим за тези с повече предавки.

Компанията Tahoe Transmision повече от 20 години се занимава с ремонт на автоматици, при това не само на коли втора употреба, но и на автомобили, които все още са в гаранция. Благодарение на опита си, нейните експерти разкриват какви са слабите места на различните скоростни кутии, които са предлагат на пазара на коли втора употреба в момента.

Често срещани проблеми при 7 популярни автоматика (ГАЛЕРИЯ):

PS. Всичко изброено дотук съвсем не означава, че ако автомобилът ви е оборудван с някоя от тези скоростни кутии, то задължително ще се появят проблеми с нея.  Напълво възможно е трансмисията да продължи да си работи дълго време, без да се налагат никакви ремонти по нея.

fallback
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    Консуматив.Няма една здрава.
  • #29
    yavorberov ( преди 3 години )
    Колата иска обслужване. В нашата действителност, горива и пътна обстановка (задръствания) - трябва да е максимално често. Полусинтетика се сменя на 7-8000 км при 50/50 градско/извън.гр. и до 10 000 при преобладаващо извънградско. За пълната синтетика - 2-3000 отгоре. Скоростна кутия 40-50 000 км., на две години всички спирачни, хидравлични и охладителни течности. Аз лично сменям всички филтри (въздушен, горивен и купе) веднъж годишно. Така и новите кекави коли, карат дълго (300000) без проблеми.
  • #28
    Анонимен ( преди 5 години )
    Точно на 324 548 км. Сега погледнах! Снимка искаш ли ти който се правиш на разтрелян и се на ***, грешейки с една нула?
  • #27
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сгреших по-долу. Октавията ми е 3 200 000 км. Сгреших с една нула.
  • #26
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тя колата, ако е немска по-добре си направи абонамент в някой сервиз, за да ти вземат по-малко за ремонтите! При немските всичко е консуматив.Аз на моята Октавия мога да кажа по-лесно какво не съм сменял отколкото какво съм сменял. Модела е втора генерация преди фейслифта. Взех е тогава много изгодно. Вървеше някаква промоция 2005 г. цената беше малко по-висока от на Фабия. Както и да е няма да повторя. Най-здравото нещо в колата се оказа автоматика. Всичко друго е доста зле.Ремонтите са евтини
  • #25
    Анонимен ( преди 5 години )
    Българина мисли че една кола е покупна цена + масло двг и филтри. Особено ако е немска. Съответно целия бюджет отива за по-луксозна или с интересен двигател. И после като се окаже че има и друго за правене и аман заман. Дай нещо по-като евтинко. По-квартален майстор и станаха повече компромиси отколкото колата позволява
  • #24
    Анонимен ( преди 5 години )
    Другото нещо, което съм забелязал е много хора да вземат някакво трансмисионно масло и да го сложат на скоростната кутия. Ама какво било, ама що не ги вълнува изобщо. После реват. Е как няма да реват, като всяка СК си иска определено масло, а не всякакво каквото му налееш.На Октавията наливам RAVENOL ATF T-WS Lifetime пълна синтетика. Дават по книжка да го сменям на 80 000 км, но аз го сменям на 50 000 и спя спокойно. На 2 г ако нямам 80 лв да си сменя маслото на атомата по-добре без кола.
  • #23
    до: Мац ( преди 5 години )
    Ае братчед, ти нещо да не си объркал мнението си и да си искал да напишеш за турбото. Тези глупости твоите важат за турбините, а не за автоматиците. Вземи влез малко в час и тогава пиши простотии.Маслото започва да грее, защото или са му се изгубили смазочните качества и триенето между зъбните колелета създава висока температура, или защото е менте или защото не е сменяно. При една изправна автоматика и добро трансмисионно масло по спецификация проблем с прегряване не би трябвало да има.
  • #22
    Анонимен ( преди 5 години )
    Имам чувството, че тук пишат хора, които са имали проблеми с автомата на коли нов внос. Купете си нова, поддържайте я както трябва и едвали специално автомата ще ви създаде някакви грижи. пак повтарям, че Октавията ми на 320 000 км проблем с автомата не е имала НИКОГа. Сменям маслото на 50 000 км. Който си мисли, че не се сменя да се подготви за проблеми и после да не плюе по автоматиците. Иначе с Октавията всякакви проблеми съм имал и доста грижи ми е създавала, но автомат не се е обаждал.
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    DSG (както и повечето дву съединителни кутии) са на практика 2 ръчни СК вързани успоредно. Там голямата драма е като умре комплекта съединители. Не че маслото не трябва да се смения и да се прави профилактика.Въобще автоматика както и дизела са за нови коли. При бо клука който се вкарва у нас по-добре да се избягват
fallback
Последни