IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Младежите в Европа харесват Mercedes, но карат Toyota

Седанът E-Class е най-желаният автомобил от хората до 25-годишна възраст, а моделът Yaris – най-купуваният

Младежите в Европа харесват Mercedes, но карат Toyota

Изследване, което трябва да покаже какви марки и модели предпочитат младите хора в страните от ЕС, беше проведено от от интернет-сайта Carsale, В допитването участват 7800 мъже и жени на възраст до 25 г., като те трябваше да отговарят на два въпроса – какви марки автомобили харесват и какви биха закупили с бюджета, с който разполагат?

Младежите в Европа харесват Mercedes, но карат Toyota

Оказва се,че младите хора най-много харесват марката Mercedes-Benz, а любимият им модел е седанът E-Class. Участниците в анкетата биха искали също така да карат автомобили на брандовете Lexus, BMW, Porsche и Genesis.

В същото време обаче младите автомобилисти в Европа най-често си купуват модели на масовите марки, като на първо място е Toyota. На второ място се оказа Honda, следвана от Ford, Subaru и Nissan. .

Младежите в Европа харесват Mercedes, но карат Toyota

Най-търсият модел от младите хора в Европа е Toyota Yaris, следван от Toyota Aygo, Honda Civic, Toyota C-HR и Honda Fit.

Снимки: Mercedes, Toyota

0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    На заоад трудно ще купят премиум 5-10 годишен втора ръка. Че застраховките и данъците са малееее. Затова купуват чисто нови масовки, масово Б и Ц сегмент. В БГ е друго, данъци, каско, подръжка са в пъти по-ефтини. Нека тука данъка е хиляда, каското и то, за 10 годишен оремиум, ще видим колко ще ги карат.
  • #18
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако имаш доход от 4-5к на месец, спокойно можеш да спестиш едни 50-60к за 3 години, да си купиш хубав 5-годишен Мерцедес и след това да го обслужваш без компромиси в Силвър Стар, и да го държиш в гараж. Тука не говорим за хора със скъсани чорапи и джапанки, каращи изгнилите W210-ки и W203-ки. Лекари, адвокати, програмисти спокойно правят такива пари в БГ.
  • #17
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Точно това българина не го разбира - това че един премиум е евтин за купуване не го прави евтин за гледане. Иначе се започват едни квартални сервизи които се учат върху колата ти разни части каквото има, а не каквото трябва.
  • #16
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какви премиум горива бе приятел?Зареждат постоянно от Шел с Vpower.Не, че за старата ми Рав4 има някакво значение ама ...Като я купих вървеше, после взе да патасва.Викам- Хайде, това й беше.Умря.Отивам на разходка из Родопите.Отплеснал съм се, резервата свети.Гледам някаква бензиностанция, ама окаяна, порутена, не знам как се държи да не се разпадне.Няма какво да правя, ще зареждам.Тръгвам, не дава да й натисна ***.Върви та ще се скъса.Така за премиум горивата.
  • #15
    18 rate up comment 24 rate down comment
    до Анонимен ( преди 5 години )
    Боята може да е неразличима от нова, но всичко останало е толкова амортизирано, че проблемите започват малко, след като я закупиш!Никой на запад не е толкова ***, че да ти продаде запазен автомобил за без пари!Всички са на над 200-300 хиляди километра, защото там се кара много!Умните хора си купуват нови автомобили!А ако нямаш пари за нов Мерцедес, няма да имаш и пари затова да го поддържаш в Силвър Стар и да му сипваш премиум горива!
  • #14
    18 rate up comment 5 rate down comment
    До немския турчин ( преди 5 години )
    Отворих мобилето в Германия и видях доста апетитни оферти на Волво. за около 10-15 хиляди евро намерих 10-на прекрасни екзампляра от модента гама на S80,V70, XC60, XC90, които бяха между 3 и 7 годишни, на между 81 000 и 230 000 км, като всички до един бяха бензин - аз дизел не понасям изобщо. Имаше двигатели от 179 та до 305 к.с.Имаше едно v70 от 2015 г. на 81 340 км на цена под 15 000 евро. Това си е направо подарък за 3,5 годишен автомобил.
  • #13
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Младеж От Сомалия ( преди 5 години )
    А аз харесвам ферари, но ходя пеш.
  • #12
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Д ( преди 5 години )
    Младеж и Е-класа звучи като Бони М и абитуриентски бал :D
  • #11
    17 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако под "културен и заможен човек" визираш немски турчин или италианец който не знае как да отвори предния капак да прав си. Я отвори немското мобиле и сравни цените. Като имаш предвид че към тамошната цена трябва да добавиш мин 3000хил лв. И за парите които даваме тук там има само служебни коли които не могат да си преброят километрите и такива с неясен произход
  • #10
    44 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За парите на едно ново ФауВе, Хонда или Тойота, си купуваш 5-годишна Е-класа с 6-цилиндров мотор и високо оборудване, карана от културен и заможен човек на запад, с боя и интериор почти неразличими от нови. Ако не я побългариш и продължиш да я обслужваш както трябва, да сипваш премиум горива и т.н., ще имаш добра кола поне за 10 години и няма да мислиш за никаква смяна. Това е по-добрият вариант, за хора които имат пари в кеш и не искат да стават роби на банките.