IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla губи по 5900 долара от всеки бюджетен Model 3

Качеството на колата е под средното, твърдят анализатори от банка UBS

Tesla губи по 5900 долара от всеки бюджетен Model 3

Tesla губи по 5900 долара от всеки продаден Tesla 3, съобщава сайтът Consumeraffairs, като цитира анализаторите на инвестиционната банка UBS. Става дума само за бюджетната версия, която в САЩ се продава за 35 000 долара. Като цяло обаче, ако се вземат предвид по-скъпите комплектации, Tesla печели не повече от 30% от модела.

Tesla губи по 5900 долара от всеки бюджетен Model 3

Що се отнася до качеството на производството, то е под средното: собствениците на Model 3 могат да открият прекалено големи празнини между елементине в салона, липсващи болтове, както и слабо направените заварки. Шумоизолацията пък е оценена като "приемлива". Към минусите може да бъде отнесен и фактът, че повечето сервизи не могат компетентно да обслужат автомобила.

Също така са интересни и трудностите, с които се сблъскват собствениците на модела. Според анализаторите, често се чупят дръжките на вратите, освен това се наблюдават проблеми с бордовия компютър, в резултат на което Model 3 може да бъде напълно неспособен да се движи.

Tesla губи по 5900 долара от всеки бюджетен Model 3

В крайна сметка обаче, колата получава добра оценка и специалистите от UBS са убедени, че благодарение на Model 3 Tesla изпреварва други производители на електрически автомобили, като Chevrolet и BMW. Освен това въпреки възникващите неприятности, собствениците на Model 3 получават високо ниво на удовлетворение от шофирането.

Снимки: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Така е - другите са си спечелили престиж и уважение и не им трябва да правят коли на загуба за да си вдигат реномето хахаха
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Вейрона е направен за престиж. Тва може само ФВ да си го позволи.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 5 години )
    Серджио Маркионе (лека му пръст) също не беше глyпaв, но откровено помоли клиентите на Фиат да не купуват електрическия Фиат 500 защото всяка продадена кола носи загуби. Всяко продадено Бугати Вейрон също носеше немалка загуба.
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Ал Каш ( преди 5 години )
    Какво излиза сега, колкото повече коли продават, толкова повече загуба ще трупат? Защо пишете глупости? Елън Мъск определено не е ***, че да продава на загуба. Да, има огромни кредити, с които е построил и разработил всичко, но не трябва да се бъркат нещата. По добре напишете, че при произвеждани над 6000 автомобила седмично,до края на годината ще излязат на оперативна печалба.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Любопитен ( преди 5 години )
    Че 16% печалба от автомобил е супер постижение.
  • #8
    4 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 5 години )
    Явно банкерите вече разбират и от автомобили...
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Съдбата на тази компания е да бъде погълнат от по-голям автомобилен производител който да я управлява по-добре от шарлатанина Мъск. Алтернативата е фалит и изгорели акционери.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 5 години )
    Присъединяването към благородна идея звучи и изглежда на нещо възвишено и вдъхновяващо, стига да не се окаже маркетингов трик, с който поредният сръчен търговец иска да бръкне в портфейла ми. Да си бяха кръстили проекта Едисон! Да не правят опити за срамежливи внушения, че ел.кола=Тесла! Безспорно достижение все пак е, че засилиха R&D активност и тази година им излязоха доста патенти.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Цар Навуходоносор ( преди 5 години )
    Айде, авторчета, къде ви е статията за Divo, не се бавете....
  • #4
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Работата е там обаче, че кошника замърсява не по-малко от конвенционален автомобил...