Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Испанският производител става директен конкурент на Alfa Romeo

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Групата Volkswagen смята да позиционира испанския производител Seat като директен конкурент на Alfa Romeo. Идеята е за бъдеще марката да се определя като „млада, перспективна и емоционална”, обяви шефът на Volkswagen Group – Херберт Дийс, цитиран от Automotive News Europe.

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

„Сред европейската младеж Seat е по-известен от Alfa Romeo. Обратно – за хората на моята възраст Alfa е фантастична марка, но тя от доста години е в упадък. Ако питате за нея хората на възраст 25-35 години, те няма да могат да ви кажат нищо”, коментира Дийс.

Според ръководството на Volkswagen, благодарение на промените в гамата си и най-вече на появата на цяло семейство кроiоувъри, Seat има огромен потенциал за увеличение на ръста на продажбите. За това трябва да помогне и суббрандът Cupra, създаден в началото на годината. Под него ще се продават спортните модели на испанския производител.

Първият модел на Seat, който ще се конкурира с автомобил на Alfa Romeo, е именно Ateca Cupra (на първата снимка), показан по-рано тази година. Кросоувърът разчита на 2,0-литров турбомотор с 300 к.с., система за задвижване на четирите колела с контрол на векторната тята, адаптивни амортисьорr и система за изменение на режимите на управляващаjd електроника.

Volkswagen Group реши какво ще прави със Seat

Тази Cupra ще трябва да се пребори за клиенти с Alfa Romeo Stelvio (на втората снимка), който обаче е достъпен и във версия Quadrofoglio с 2,9-литров с битурбо V6 мотор, развиващ 510 к.с. Кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди и развива 285 км/ч.

Не е тайна, че през годините Volkswagen на няколко пъти се опитва да купи Alfa Romeo от Fiat. За последно бившият шеф на германския концерн Мартин Винтеркорн преговаря с италианците, но отново получи категоричен отказ.

Снимки:Seat, Alfa Romeo

0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Уау, Сеат и Алфа. Ако изсипват милиарди за реклама, ще стане.
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    shopo ( преди 8 месеца )
    То снимките показват кво и що. На това сеатче дизайнера направо да си къса дипломите и да ходи на Атон. Току що излезе и вече е банално
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Купувай тогава тази шир потреба ваг ,мамалигар такъв .Остави на нас красивото и стилното,за теб яхай дървото и се радвай като малко дете на панаира
  • #23
    15 rate up comment 2 rate down comment
    m200 ( преди 8 месеца )
    до ж-идно едно е да имаш реален опит с даден авотомобил и то нов, и друго, да "знаеш" за конструкцията. Карам Стелвио от година и 2-3 месеца и 38,000 км, слизайки от немска кола в същия клас. Разликата е определно в полза на Стелвиото. Относно надеждността - опита ми показва, че в периода на гаранцията рядко, възникват проблеми и то дребни - бутон или датчик тук или там и то веднъж, два пъти за тези 120-150 хил, които ще навъртите за около 4-5 години. това важи за 90% от марките на пазара.
  • #22
    6 rate up comment 11 rate down comment
    ж-1 ( преди 8 месеца )
    Не ве хамстер, знам дизайна/конструкцията на някои части какъв им е :) и като го сравня с подобни на ФВ - разликата е голяма и е в полза на ФВ. Италианците - могат да правят добър външен дизайн, и добри двигатели, но като конструктори са много назад от немците. А ти какви наблюдения имаш върху Алфите? :)))
  • #21
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Не си прав за стойността на колите ...Мито почват от 6 хиляди,а е кола след 2010-та.Жулиетата е рядка като търсене,нормално е да държи цена,то и Сироко държи цена и то доста по-висока.Затова пък виж масовите им 159-ки,че ги има за по 5 хиляди лева,което за кола 2008-а година примерно трябва да ти говори нещо.А 147 да не говорим,там има за 1500 лева 2005-а година.Сори ама са едни от най-обезценяващите се коли на пазара,на черното бяло не може да се каже.
  • #20
    13 rate up comment 1 rate down comment
    biturbo ( преди 8 месеца )
    Тази идея въобще не е нова. Опитват се да я реализират от години. Резулатът е виден. Алфа Ромео вече е във Ф1 и най-вероятно ще има и собствен отбор след като Ферари се изтеглят
  • #19
    21 rate up comment 2 rate down comment
    :))) ( преди 8 месеца )
    Е, сори, но Сеат (колкото и да бяха симпатични по времето на Валтер де Силва) могат да са единствено конглокенти на Шкода и самите VW. Алфа е нещо кардинално различно!
  • #18
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Мале мале тука има яко изпушили Вагонетки Алфа от години държи много по-висока остатъчна стойност от VW, та дори и от някой "премиуми" - за пример вижте Мито и Поло или Джулиета и Гоуф. Едно Мито в нормално състояние от 2008-ма почва от 10к лева. Новите джулия и стелвио почти не губят стойност. Вие говорите за коли, които не сте виждали, камоли карали. Алфа след 2008ма е в пъти по-надеждна и добра от всеки VW на пазара, та дори и от някой БМв-та, мерцедеси и т.н. Кухи лейки на вагонетки.
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 8 месеца )
    Какво качество на салона ба ползват френски седалки на Faurecia-дъщерна на Пежо-Ситроен тия от Ауди то няма немско в колите им.Оня вика трагедия смешни сте не разбирате и грам от коли ей ама нищо не отбирате ходете да коментирате модни ревюта.