Компанията Hyundai иска да направи дизайна на бъвдещите си чодели по-експресивен и емоционален от този на Alfa Romeo.Всеки автомобил от гамата на компанията трябва да бъде уникален, но да съхрани фирмените си черти, а марката да се избави от унифицираната стилистика.
Това обяви в интевю за Automotive News вицепрезидентът по дизайна на Hyundai Motor - Сан Юп Ли. Преди да пристигне в корейската компания, той е работил над дизайна на прототипите Chevrolet Camaro, Corvette Stingray и Bentley EXP 10 Speed 6.
„Автомобилът е емоционален продукт и ние искаме да усилим именно това усещане у хората. Maserati и Alfa Romeo са много секси машини, като дори немските брандове взаимстват от италианския стил. Такава емоция и красота не могат да бъдат открити при масовите марки. Затова и мисията ни е да станем по-добри от Alfa Romeo в дизайна”, коментира Ли.
През април главният дизайнер на Hyundai – Люк Донкерволке, определи като „скучен” използвания от компанията подход, при който всички модели на марката са в един стил. Тогава то се зарече да поправи тази липса на индивидуалност, като според него дизайнерите трябва да отчитат спецификата на всеки модели. Първите модели на Hyundai с новия дизайн ще излязат догодина.
Снимка: Hyundai