IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързите серийни коли на "Нюрбургринг"

Първите шест автомобила в Топ 10 са от две марки

Най-бързите серийни коли на

Явно модата с рекордите на Северната дъга на „Нюрбургринг” няма да отмине в скоро време, тъй като автомобилните производители преоткриха чара на едно от най-трудните трасета в света и отново са на мнение, че този 20-километров тест облагородява и подобрява моделите, които те предлагат.

И бройката на рекорди отново започна да се увеличава, като вече в планината Айфел се надбягват всякакви коли – от SUV модели през такива само с предно, чак до най-бързите серийни машини и естествено битката за абсолютния рекорд, където наскоро Porsche прати в историята си собствения си рекорд от 1983 г., поставен от Щефан Белоф.

Сега обаче става въпрос за борбата за надмощие при серийните автомобили, като много от анализаторите и специалистите слагат това определение в кавички, тъй като пистата излизат модификации, които са доста далеч от истинския смисъл на това определение. Ето и Топ 10 на тези машини според времената им за обиколка:

Lamborghini Aventador SVJ – 6.44,97 минути за обиколка

Най-бързите на

Явно голямата битка ще е между Lamborghini и Porsche. Преди година 911 GT2 RS изненада всички с това, че подобри времето на Huracan Performante, сега дойде ред на отговора на италианците. SVJ е с 2 секунди по-бърз от 911 GT2 RS, което не е никак малко с оглед на размерите и теглото на колата.

Porsche 911 GT2 RS – 6.47,3 минути

Най-бързите на

Porsche остави екипа на Lambo да се радва на своя рекорд около 6 месеца и го подобри с почти 5 секунди. Впечатляващо за автомобил с двигател, разположен отзад, който задвижва задните колела.

Lamborghini Huracan Performante – 6.52,01 минути

Най-бързите на

Тук рекордът дойде благодарение на новата активна аеродинамика на модела и мощността от 640 конски сили. Performante е по-бърз от стандартния Huracan с 28 секунди на Северната дъга, което също е впечатляващо.

Porsche 911 GT3 RS (991.2) – 6.56,4 минути

Най-бързите на

Нови гуми, сериозно ревизирано окачване, повече аеродинамично притискане и невероятно пилотиране на Кевин Естр и рекордът е факт, като 991.2 подобри рекорда на предшественика си с 24 секунди! Страхотен резултат за автомобил с едва 520 конски сили.

Porsche 918 Spyder – 6.57.00 минути


Най-бързите на

918 задържа този рекорд в продължение на 4 години, преди на пистата да дойде Performante. Тук всичко беше подчинено на ефективната аеродинамика и онези 887 конски сили, идващи от хибридната система с електромотор, разположен върху предния мост, което означаваше страхотно сцепление.

Lamborghini Aventador LP 750-4 SV – 6.59,73 минути

Най-бързите на

Това е по-леката и по-бърза версия на Aventador, който може да завърти една обиколка на Северната дъга за 7 минути и 25 секунди. Тук тази версия получава промени по аеродинамиката плюс още мощност от 6,5-литровия V12 мотор.

Dodge Viper ACR – 7.01,3 минути

Най-бързите на

Американското чудовище така и не успя да слезе под 7 минути, въпреки че всички се надяваха, че това ще стане. Но пък е най-бързият сериен автомобил с механична трансмисия на това трасе. И е далеч пред всички свои американски съперници.

Nissan GT-R Nismo – 7.08,68 минути

Най-бързите на

GT-R може и да застарява, но версията Nismo има мощност почти 600 конски сили и е невероятен автомобил. Тук освен повече мощност, има и промени по шасито и нови гуми, като Nismo е доста по-бърз от стандартния GT-R, който постигна 7.19,10 минути.

Mercedes-AMG GT R – 7.10,92 минути


Най-бързите на

В Германия наричат този автомобил „Звяра от Зеления ад” и както виждате това е повече от оправдано. Този рекорд обаче не е със заводски автомобил, не е подкрепен от компанията и по време на обиколката е имало трафик. Може би хиперавтомобилът със задвижване от Формула 1 ще се пребори за абсолютният рекорд на трасето.

Dodge Viper SRT10 ACR – 7.12,13 минути


Най-бързите на

Това е пистов автомобил, неособено успешно маскиран като сериен, това трябва да се уточни и говорим за кола, задвижвана от 8,4-литров V10 мотор с мощност 600 конски сили. Състезателен сплитър от карбон, задно крило и регулируеми състезателни амортисьори са в основата на успеха.

Тагове: porsche dodge lamborghini
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    васо ( преди 5 години )
    на разбирачите-Ламбото е 100% собственост на VW, мотор на ауди.Порше е съсобственик на на VW,сандъка нисан гтр, когато излезе,прогърмя с овината, че е по бърз от Порше, обаче швабите купиха три нужника от магазина на промоция, пуснаха ги на Нордшлайфе и лъжата лъсна.А защо няма нов модел от 10 г?Защото , когато правиш масово долнокачествени таласъми,трудно си прескачаш сянката.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 5 години )
    Не разбрах, какво общо имат автомобилите с путинистите. Нощните вълци на Путин да не са с Ижета с кош? Смешни стават някои хора с разсъжденията си. Аз също харесвам Путин, ама съм фен на Форд и като цяло на немските автомобили. Не на японските. Дори не мога да ги гледам, хаха.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до Учуден ( преди 5 години )
    Ако имаше малко ум в кухата кратуна щеше да се сетиш, че GT-R35 излезе преди 10 години и Поршетата, които му подобриха времената са много по-нови.Ако те интересуват и други сложни неща като например защо солта е солена или захарта е слатка питай, да ти обясня.
  • #19
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И тук отново ВАГ доминация , едва ли някой се е изненадал.
  • #18
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    В общи линии, путинистчетата лаят срещу немското и славят азиятското...
  • #17
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Леберкез ( преди 5 години )
    Абе голяма работа са тия ВАГ бе! Само дето половината от топ мениджмънта им е зад решетките. Иначе са голяма работа. Ха-ха, а пък клиентите им не ги пускат да си карат канцерогенниците из повечето еврпейски градове. Но иначе ВАГ са голяма работа. А, забравих да ви кажа че ВАГ са най-големите.. ха-ха.. смешници.
  • #16
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами то Фолксваген групата се чупят като макарони.Присмял се хърбел на щърбел.Италианска или германска все е трошка. Само че италианците могат да правят бързооборотни спортни двигатели. Коли за пример за японските.
  • #15
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 5 години )
    Само дето Ламбото се чупеше като италиански макарон и май беше фалирало няколко пъти когато го купи VW-групата и го направи Кола за Пример!А Порше си е Порше!
  • #14
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    *** с теб не си заслужава дори да се спори.Фолксваген е работническата кола на Германия и Европа, а Ламбо е италианска спортна марка,купена готова с колите и клиентите й. Фолксваген, за разлика от Нисан примерно нямат и не са имали кола в Топ 10 на Нурбургринг,а и в Топ 20. Недей толкова да пишеш като на партиен конгрес,че си толкова смешен,че си ми любопитен къде живееш, в пещера? За да си толкова далеч от мисленето на хората,а си просто фанатичен кон с капаци.
  • #13
    18 rate up comment 15 rate down comment
    Явно ( преди 5 години )
    Само ФВ-Групата знае как се правят АВТОМОБИЛИ! Другите правят МПС-та! Факт!