IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите претоварват мрежата във Великобритания

Властите препоръчват зареждането да става през нощта

Електромобилите претоварват мрежата във Великобритания

Собствениците на електромобилите си във Великобритания, които зареждат колите си в пиковите часове на потребление на ток, вероятно вече ще плащат повече за това. На тях се препоръчва да ги зареждат през ноща, за да не претоварват трансформаторите и електростанциите.

Електромобилите натоварват мрежата във Великобритания

По пътищата на Обединеното кралство се движат 160 000 електрически превозни средства, но бързият им раст означава, че въздействието им върху енергийната система трябва да бъде внимателно наблюдавано, съобщава регулаторният орган Ofgem. Сега този проблем достига критично ниво, тъй като страната насърчава купуването на електромобили.

Ofgem препоръчва на британците  да не зареждат електрическите си автомобили от 16 до 18 часа, когато всички се връщат от работа и включват различни устройства в мрежата. Вместо това на собствениците на такива коли се препоръчва да използват "умни зарядни", които да се включват през нощта, за да не претоварват мрежата.

Електромобилите натоварват мрежата във Великобритания

Факт е, че сегашната тенденция може да доведе до прекъсвания на електрозахранването, а това ще удари по джоба на всички. В същото време, ако електроцентралите бъдат модернизиранит, разходите отново ще трябва да поемат данъкоплатците. Ето защо досега не са предприети конкретни действия, но вероятно ще бъдат преразгледани тарифите за тези, които зареждат електромобилите си в пиковите часове. Друга възможност е да осигурят субсидии за тези, които ще зареждат колите си след полунощ. Такъв закон обаче може да възмути онези, които все още не са закупили електрически автомобили.

0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    бъдещето е тук рухнала електропреносна мрежа апокалиптични сцени джентълмени се бият за зарядна станция хахаха
  • #5
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Dido ( преди 5 години )
    От кога се опитвам да го обясня на мъскзомбитата, но няма кой да разбере!!!Нито инфраструктурата позволява,нито производството на ел. енергия могат да поемат масово ползване на електрокари!А за 100% екологично производство на ел. енергия, да не говорим!Решението не са миксерите,а нефусилни горива с които настоящия автопарк да може да се ползва и да не замърсява!Разработки има,но за да може автоиндустрията да вземе парите на мъскзомбитата, нещата ще се забавят!
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако искаме да минем на 100 електрификация трябва да увеличим с 40-50% производствените мощности за ток само за да компенсират автомобилите. Ако говорим и за товарните започваме да гоним 100%. А това няма да стане за 1 нощ. Да не кажа че и за 10 години я стане я не. И то не просто да увеличим а да минем на 100% ВЕИ отиваме към 20 години.
  • #3
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мдааа,и това при 160000 електромобила,а като станат 1,6 млн.? Едва ли е случайно,че някои авто-производители смятат,че е утопично масово производство на товарни камиони на ток,като IVECO,например.Спроред тях това би довело до проблеми с електропреносната мрежа,както и до дефицит на ел.енергия.Затова разработват двигатели на метан.Бъдещето ще покаже кой е крив и кой прав.
  • #2
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ха ха започна се, и проблема ще се задълбочава ако не се вземат мерки
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Roadrunner ( преди 5 години )
    да ви е***а и небграмотниците, кво е това Ноща и рАст.