IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електромобилите претоварват мрежата във Великобритания

Властите препоръчват зареждането да става през нощта

Електромобилите претоварват мрежата във Великобритания

Собствениците на електромобилите си във Великобритания, които зареждат колите си в пиковите часове на потребление на ток, вероятно вече ще плащат повече за това. На тях се препоръчва да ги зареждат през ноща, за да не претоварват трансформаторите и електростанциите.

Електромобилите натоварват мрежата във Великобритания

По пътищата на Обединеното кралство се движат 160 000 електрически превозни средства, но бързият им раст означава, че въздействието им върху енергийната система трябва да бъде внимателно наблюдавано, съобщава регулаторният орган Ofgem. Сега този проблем достига критично ниво, тъй като страната насърчава купуването на електромобили.

Ofgem препоръчва на британците  да не зареждат електрическите си автомобили от 16 до 18 часа, когато всички се връщат от работа и включват различни устройства в мрежата. Вместо това на собствениците на такива коли се препоръчва да използват "умни зарядни", които да се включват през нощта, за да не претоварват мрежата.

Електромобилите натоварват мрежата във Великобритания

Факт е, че сегашната тенденция може да доведе до прекъсвания на електрозахранването, а това ще удари по джоба на всички. В същото време, ако електроцентралите бъдат модернизиранит, разходите отново ще трябва да поемат данъкоплатците. Ето защо досега не са предприети конкретни действия, но вероятно ще бъдат преразгледани тарифите за тези, които зареждат електромобилите си в пиковите часове. Друга възможност е да осигурят субсидии за тези, които ще зареждат колите си след полунощ. Такъв закон обаче може да възмути онези, които все още не са закупили електрически автомобили.

0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Хаха, аз за това говорех преди доста години в тоя сайт :) Само дето ми се смееха някои хора. Екология, екология, ама как зареждаме бе джанъм при консумация 15-20 кWh за 100 км или средно за два дни? Това е все едно всеки да си купи по две акумулиращи печки и да ги включва когато си иска всеки ден :) Само дето акумулиращите печки са по-изгодни, щото никой не ги пускаше в пиков час, а единствено нощем.
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    и не само ( преди 1 година )
    сама по себе си АЕЦ да изникне на ново място е скъпо..още по-скъпо е електропреносната мрежа от и към използваната..и там е една евтиния.Утопичните балони на най-големия ненормалник,баш балонаджията от Теслъ е в основата на тоя компот.Янки дудъл и др филм мисли..хем да върви течния газ с нови терминали и после ще го извади като коз..пускайте газ даи ма ток за жичкаджиййте..а балъшкия евро бардак ще кима утвърдително ,Йес!
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това не ти е пожар който като го загасиш след 1 година вече е годен отново.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всъщност са 28 инцидентите от които 10 със сериозни последици. А тези 2-та малко ли са ти цял регион е все още отровен от радиация 32 години по-късно. И отново това е при малък % атомни електорцентрали. Като увеличиш 5-10 пъти мощносвтите е нормално да се увеличат 3-4 пъти авариите. Отделно мислиш ли че района на депата за отработено гориво са плодородна и здравословна среда. Защото е много хубаво България плаща на Русия да ги прибира
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Аре стига с тия аварии има две аварии Чернобил поради човешка грешка и конструктивни недостатъци характерни за руската некадърност и едно цунами пак поради американска некадърност при проектирането и непридвидимост.Как па за 50-60 години у Франция нема ни един инцидент.Как да се складират отпадъци е ясно има си технологии за това как 60 години хората се справят пък нямало уж.Немците уж ветропаркове па изкупиха газта на Русия и въглищата на Донбас уж на ВЕи ще разчитат.Дрън дрън ярина!
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Брех, брех, брех.... то не беше ограничение на дизели, хората почнаха да си вземат електрички, бам спряха субсидиите, сега мрежата се преторварвала и пак ограничение дори кога трябва да си зареждам колата. Бааассси и живота.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    АЕЦ-а не е решение. Да еко е докато не стане авария и имаш къде да складираш като хората отпадачното гориво. Но и това е изчерпаем ресурс и няма да трае вечно. Основната прогноза е че при сегашната уптореба имаме уран за 270 години. Но в момента около 11% от тока идва от АЕЦ-ове. Ако минем на 50% АЕЦ и 50% ВЕИ падаме на под 60 години. Удвоим ли нуждата при същия микс падаме на 30 години.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Е те затова дадоха на французите да им строят новият АЕЦ за да не се претоварва въпреки мисловните диа.рии на немците за фотоволтаиците които претърпяха пълно фиаско!
  • #8
    6 rate up comment 6 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Даже всичко това ще е полезно за цялата мрежа, защото ще се оптимизира натоварването. Ама всички бързат да гракнат как идва апокалипсис и т.н. Все пак всичко това се случва бавно - няма от днес за утре 100 милиона коли в Европа примерно (ако не са и 200) да минат на ток. Ще отнеме едно 20-30 години.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 година )
    Трябва да се оптимизира мрежата само и може би с течение на времето съвсем леко да се добавят нови мощности. Не е болка за умиране. Все пак, една рафинерия за да ви произведе литър бензин, харчи горе-долу толкова ток, с колкото една електричка минава сходно разстояние, което се минава с нормална кола с въпросния литър. Просто рафинериите са натоварени 24/7, а електричните ще е най-добре наистина да се зареждат през нощта. Така няма да има драма. През деня само като е много спешно...