IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault-Nissan-Mitsubishi обяви рекордни продажби за 2018 г.

Алиансът е лидер при производители след първите 6 месеца

Renault-Nissan-Mitsubishi обяви рекордни продажби за 2018 г.

Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi явно ще запази първото си място по продажи в света, след като обяви рекордни резултати за първите 6 месеца от годината. До 30 юни френско-японският производител е реализирал 5 538 530 нови автомобили в цял свят, което е с 5,1% повече от същия перод на 2018 г.

Renault-Nissan-Mitsubishi обяви рекордни продажби за 2018 г.

При марките Renaut съобщава за увеличение на продажбите на моделите си Clio, Captur и Scenic, а Dacia записва рекорд като цяло за първото полугодие. На свой ред Nissan отлича ръст при редица модели, в това число Note, Serena, X-Trail и Qashqai, докато Mitsubishi може да се прохнали с показателите на Eclipse Cross и XPANDER.

Двата брада - Renault и Nissan, отчитат и отлично представяне в сегмента на електромобилите. Френската компания дължи 21,9% от пазара в Европа, благодарение на ZOE и Kangoo Z.E. Вторият модел на свой ред има пазарен дял от 38% при лекотоварните коли на ток.

При Nissan отличното представяне в сегмента се дължи на нови Leaf, от който да първите 6 месеца са продадени над 47 000 бройки. В Европа те са 18 000, което го прави най-популярния електромобил на континента. Добре се справя и Mitsubishi Motors, чийто хибрид Outlander PGEV е лидер при SUV-моделите.

Плановете на Renault-Nissan-Mitsubishi предвиждат през 2022 г. алиансът да продава над 14 млн. нови коли на година. За сравенние, през 2017 г. резултатът на групата беше 10,6 млн, което оначава, че след 4 годии продажбите трябва да скочат с близо 30%.

При запазване на тези темпове алиансът ще завърши годината на първо место по продажби. Големите конкуренти Toyota и Volkswagen Group също обявиха резултатите си за полугодието. Японците са реализирали 5 209 000 нови коли за първите 6 чесеца, като 4,7 млн. от тях са на марките Toyota и Lexus, а останалите на автомобилите Daihatsu (431 000) и камионите Hino. Германците от Volkswagen изглеждат като по-сериозна опасност за първото място, като резултатът им за 6 месеца е 5 519 000 продажби.

Снимка: Renault-Nissan-Mitsubishi
 

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами преди 10 години си купих ново турско бензиново Меганче, вече е на 280 хиляди, сменял съм ауспуси, окачване и съединител. Но смятам че е в реда на нещата. По същото време един приятел, фен на немската школа си взе Fabia 1.9TDI страшната машина, още в гаранция и изгърмя някакъв сензор за турбото и заби двигателя в авариен режим, а като изтекоха трите години гаранция, се започна яко. На края я продаде на 6 години и 220 хиляди, направо развалина.
  • #13
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Всъщност... ( преди 1 година )
    като си купиш рено караш нещо,дето се чупи след 300км! Просто така е "проектирано" от т.нар. "френски инженери" и съответно направено в некой бандустан. Другото са градски легенди в стил рено.бг или факт!, което е все едно и също ...
  • #12
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Във фирмата имаме и Рена и Фолксвагени, на 100% Реното е добра кола, но до 100К км. Във фирмата се бъзикаме, че са изчислили до километър гаранцията. Като с магическа пръчка след стоте хиляди километра всичко в колата започва да скърца, траха, хлоба все едно е пред разпад, при Фолксваген единия вече е на 200К км. всичко е стегнато, все едно сега е излязла от завода. Така, че не знам от къде черпите впечатления за Рено и Фолксваген, но моите впечатления са че Рено е доста по-зле в сглобката.
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ами като гледам колко Клио и Кашкай и Каджар има по улиците, напълно им вярвам. ВАГ твърде късно стъпиха на пазара на кросоувъри и електрички, а Рено-Нисан са пионери там, заслужават си го.
  • #10
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като си купиш Рено поне караш нещо,дето се чупи след 300 хилядния километър, а като си купиш фолк с ваген седиш по сервизите, кихаш яко на майсторите и мааш немски вурстчета произведени в германия.ха ха ха
  • #9
    4 rate up comment 26 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 1 година )
    Бе най-лошото е, че някои в БГ-то си мислят като си купят рено или дачия, че уж карат нови коли! А те по-зле и от 10-годишните японски и някои немски ...
  • #8
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пък истината е ,че в БГ се карат само дъртите *** които хората на запад хвърлят а мнозинстовот българини са мега комплексари които са компетентни по всеки върпос.
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    въпроса е, че ФВ са пред Тойота
  • #6
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 1 година )
    двата "брада" - рено.бг и аФтомедията яко дънат щуротии в прес-пространството! А теа от рено ако земат със държавни пари и тата напрао немат стигане и у третия па и у четвъртия свят на ширпотребата!
  • #5
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Карлос Гон ( преди 1 година )
    Въпроса е, че Фок с Ваген вече са номер 2 и скоро ще изпадат по-надолу в класацията. Без много шум франсетата ги отнесоха като куцо пиле-домат.