Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Уолстрийт започва да залага срещу Tesla

Все повече се търсят книжа, което ще спечелят при банкрут на компанията

Уолстрийт започва да залага срещу Tesla

Нагласите на инвеститорите към Tesla явно стават все по-негативни. През последния месец на Уолстрийт има засилен интерес към кредитни деривативи, които ще донесат печалба, ако производителят на електромобили обяви банкрут, съобщава The Financial Times.

Уолстрийт започва да залага срещу Tesla

От няколко месеца експертите спорят дали на Tesla ще се наложи да търси нови заеми чрез финансовите пазари, които да добави към и без това внушителните си дългове. Изпълнителният директор Илон Мъск продължава да е категоричен, че това не се налага, независимо че Tesla все така губи по около 1 милиард долара на тримесечие. Мъск се изказа остро срещу "спекулантите", които залагали срещу акциите на компанията му, и напомни, че въпреки срива си те си остават с 40% по-високо оценени, отколкото бяха в началото на 2017 година.

Някои анализатори смятат, че поне част от интереса към подобни деривативи идва от инвеститори на Tesla, опитващи се да се застраховат срещу евентуален крах на компанията. Гигантът JPMorgan Chase е най-големият издател на подобни книжа. Инвестициите в тях само за месец са набъбнали от 101 млн. долара до 211 милиона.

Преди седмица The Wall Street Journal разкри, че от Tesla са изискали доставчиците им да върнат някои вече извършени плащания, за да покрият текущи нужди.

Основните затруднения на компанията идват от забавянията в производството на дългоочаквания "масов" Model 3. Едва през юни Tesla започна да прави по 5000 бройки седмично от него - цел, която беше фиксирана за преди повече от година.
 

Тагове: tesla
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 8 месеца )
    Виждали ли сте физиономията "Излъгана Камила"? "Две са безкрайните неща - Вселената и човешката глупост, но за първото не съм сигурен" - Албърт Айнщайн
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 8 месеца )
    Стига с тая седмица бе никой не ги ще в САЩ продажбите им падат непрекъснато.Сандък с екстри.
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Модел S не може да се мери с S-класа и 7ма серия той и по размери и по оборудване и по цена(защото базовия model S ускорява до 100 за 4.4сек) е по-близо до Е-класа и 5та серия дори има клип как собственик на Тесла се качва в 7ма серия за да обясни какво повече има 7мицата и естествено Теслата е по-малко продавана защото може да се мери само с най-мощните и скъпи версии на пък си правят рекордни продажби като за цената си
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    С какво помагат американските данъкоплатци, за повечето продажби на Тесла в сравнение с S класа на Mercedes, и топ моделите на Audi и BMW в Германия. Дори в Германия, родината на тези марки, Тесла продава повече, въпреки по-високата цена и по-ниското качество. Какво общо имат американските данъкоплатци с това?
  • #12
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Vilislav ( преди 8 месеца )
    Те Tesla произвеждат повече бройки и от Lamborghini, Ferrari и т.н. ама това не ги прави по-добри, по-велики и .н. Що за глупав коментар, произвеждали повече от Porsche. Вторите са под флага на VW, имат нужните финанси и аудитория, история, допринесли са с много, Tesla какво е? Маркетинг проект на Мъск , издържан с парите на американските данъкоплатци. Porsche могат да произвеждат колко искат, бройката им не е случайна. Това са екзотики, мощни и красиви автомобили, не пародии и гаври.
  • #11
    3 rate up comment 8 rate down comment
    хайнрих химлер ( преди 8 месеца )
    Нищо не са открили Тесла. Те са един маркетингов проект, за който е планирано, че няма да издържи дълго. Най-истинският производител на електромобили е Китай, там е голямото бъдеще, а селската Тесла до 3 години вече няма да съществува.
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Bul_gar ( преди 8 месеца )
    Ако не бяха Тесла нямаше да сте чували за електромобили, а кой ще го бъде и кой не ми е все тая. Аз съм за българското, но такова няма, други са повече за фолксваген и мерцедес все едно в тях компании са се родили.
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 8 месеца )
    Последните на които е бъдещето са фолцвагeн.Няма технологично по-изостанала компания от тия.
  • #8
    6 rate up comment 10 rate down comment
    хайнрих химлер ( преди 8 месеца )
    Бъдещето е на Фолксваген. Теслата е на последни издихания и след 5 години никой няма да си спомня за тая компанийка на селянина Мъск.
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Пенке, файненшъл Таймс и Уол стрийт джърнъл ги пишат тия работи. Ма какво да се прави, като не можеш да сричаш нещо по-дълго от заглавието