IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Без тези модели е невъзможно да се представим нейното развитие

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Има автомобили, които повлияха върху развитието на автомобилната индустрия в такава степен, че без тях е невъзможно да си представим нейното развитие. Западни автомобилни експерти съставиха класация на 5 такива модела.

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Лидер в ранглистата е първият автомобил, оборудван с ДВГ. Карл Бенц и Готлиб Даймлер сглобяват колата през 1885 г., а година по-късно патентоват изобретението си. Именно с разработването на този модел започва развитието на световната автомобилна индустрия.

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Второ място заема хечбекът Volkswagen Golf, който започва да се произвежда серийно през 1974 г. Моделът си остава най-популярният в Европа и досега.

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Топ 3 в класацията на моделите, допринесли за развитието на автомобилната индустрия, се пада на Tesla Roadster. Тази кола е първият сериен електрически модел.

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Четвърти е Mazda RX-3. Японските специалисти за първи път инсталират в автомобил роторен двигател с обем 1,3 литра с водно охлаждане на маслото, което осигурява по-голяма мощност и по-ниска консумация на гориво.

Топ 5 на колите, които повлияха върху индустрията

Последно място в класацията заема Willys MB. Този модел е първият всъдеход със задвижване на четирите колела. Първият екземпляр е направен за американските военни през 1941 г.

0 от 500
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хонда N360 е от 1967-*** година ама видиш ли Гоуфу направо променил индустрията!АхахахаГоуфу който е гол като пушка и технически сравним с дърво фигурира тук, а Ситроен DS го няма.Уникално *** статия в уникално тъпата AUTOCOMEDIA
  • #6
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Идеята за Golf 1 е открадната от японците и Хонда N360 няколко години преди да се появи немския вариант. С просто око се вижда приликата в двете коли.А снимката, която сте сложили на Tesla Roadster е потресаващо решение-автомобил, който бил променил историята, а снимате такъв, който още дори не се продава!
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    РАДКО ( преди 5 години )
    Не случайно днешните ДВГ стават все по-късоходови, което ги доближава по-някакъв начин до концепцията на роторните.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Иван ( преди 5 години )
    Роторните двигатели, без в тях да е инвестирано в развой, са достигнали едно доста завидно ниво на развитие. Те са много по-логични и дори по-близки като концепция на физичните закони, като сили и натоварвания, до електрическите.Със съвременните материали роторните елементи могат да се изградят от свръх леки и иновативни материали
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Алексей ( преди 5 години )
    Citroen, FIAT, NSU също имат своя немалък принос.В момента лидерите са Тойота и ВАГ, колкото и да ги харесват или не някой.
  • #2
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Уникално некадърна статия. От всичките само първия е наистина първи и е повлиял на индустрията.Голф е никой в сравнение с Костенурката или Форд Т като влияние върху автоиндустриятаТесла Роудстър изобщо не е бил интересен на масовия потребител. И вземете сложете снимка на стария Роудстър а не на прототипа"Автомобила" с роторен двигател е NSU RO80 от '67-става дори Автомобил на годинатаУилис - и преди него има доста 4х4 офроуд машини. Просто Уилис е здрав, *** и суперпроходим
  • #1
    14 rate up comment 1 rate down comment
    xa ( преди 5 години )
    Това за винкеловите двигатели не е вярно. По-компактни и по-мощни но за сметка на неефективно използване на горивото.