Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Всяка четвърта поръчка за Tesla Model 3 се анулира

Броят на отказаните електромобили на марката се е удвоил за година

Всяка четвърта поръчка за Tesla Model 3 се анулира

Компанията Tesla вече произвежда достатъчно количества от Model 3, но много клиенти, направили поръчка за електромобила, се отказват от него. Това твърди анализаторът на компанията Needham & Co. Раджвиндра Джил, цитиран от CNN.

Всяка четвърта поръчка за Tesla Model 3 се анулира

Според него, в средата на юни количеството на анулираните поръчки за Model 3 е превишило броня на депозитите за нови електромобили на марката. Причината е, че срокът за действие на субсидията в размер на 7500 долара, давана от правителството на САЩ за покупка на кола на ток, изтече. Освен това Tesla все още не произвежда базовата версия на Model 3, която трябва да струва само 35 000 долара.

Джил твърди, че всяка четвърта поръчка за Model 3 е отказана, което е два пъти повече от същия период на 2017 г. В същото време клиентът трябва да чака между 4 и 12 месеца за доставка на колата. Проблем за компанията се оказва и спадът на продажбите на Model S и Model X, което се дължи на появята на конкурентни електромобили от премиум-производителите.

На свой ред от компанията на Илон Мък отрекоха твърденията на анализатора. Според официален представител на Tesla, данните на Джил са стари, като в момента клиентите на марката чакат между 1 и 9 месеца за доставка на електромобил. В компанията продължават да се придържат към плана си, който предвижда производството на 100 000 бройки от Model 3 на година.

Всяка четвърта поръчка за Tesla Model 3 се анулира

За постигане на подобен показател Tesla трябва да увели производството си с 27%. Анализаторът обаче е на мнение, че това е невъзможно и продължава да твърди, че компанията продължава да трупи загуби. Според Джил, в края на 2020 г. те ще бъдат в размер на 6 млрд. долара.

В момента за да си купи нов Model 3, клиентът трябва да плати депозит в размер на 1000 долара, а след това да заплати още 2500 долара за избор на оборудване. Останалата част от сумата се плаща при получаване на електромобила.

Снимка: Tesla
 

Тагове: tesla
0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 2 rate down comment
    хорхе ( преди 8 месеца )
    Абсолютен балон е. Автономното предвижване е пълна измама. Още от AP 1 дрънкаха глупости, как колата ще се придвижва сама. След това стигнаха до AP 2 и пак забуксуваха. Цената на продукта им е съизмерим с топ моделите на лидерите на пазара и в същото време, като седнеш в колите им, нямаш усещане за премиум марка. Единствената причина да се купуват бяха държавните стимули. Май в Дания беше, след махане на преференциите,пазара се срути.
  • #33
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Ами аз съм на ти не с производството но с продажбите на нови коли. И колите в салоните драги са за мостри - да може клиента да ги разгледа. Други са за тест драйв. И винаги има клиенти които чакат колите си защото няма как да поръчаш на сток всички възможни комбинации от двигател, екстри, цвят и т.н.
  • #32
    2 rate up comment 2 rate down comment
    lowrage ( преди 8 месеца )
    Явно много хора са на "Ти" с производството на коли. Да питам аз : "Къде са Ви колите и марките ,които сте произвели?" Кое е балон? Купуваш си Тесла и си караш. Колко марки изобщо имат коли поръчани напред като не проим супер колите? Има ли такива? Във всеки автомагазин има поне 5 коли като в по-големите има над 50 и просто си седят там.Произведени и сложени в статистика ама седят в магазина и събират прах. Всеки ден статия за Тесла.Така се правят кликания в сайта
  • #31
    9 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 8 месеца )
    И при всяка една новина, която идва от тази компания, всички гракват с отрицателен тон и я пречупват през призмата на "ей сега до 1 месец са фалирали". Гледайте моля, малко по-безпристрастно на нещата. Аз лично съм супер ентусиазиран покрай развитието на електрическата мобилност. Чета всичко с интерес. Супер назад са нещата все още, ама напредват бързо. И се кефя и че при толкова умствено изостанала държава като нашата, виждам все повече електрички всеки ден... :)
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    carpe_diem ( преди 8 месеца )
    Теслите ги фалирате от 10 години. Потърпете още малко, може и да стане, ама може и да не стане. Не разбирам целият хейт за какво е... Това, че не правят традиционен маркетинг и че обявените стойности на показателите им са даже занижени (като ускорение, потребление на ток и т.н.), срещу откровени лъжи от традиционните компании за замърсяване например. Ще ми се да чета малко по-неутрални мнения, за да стане читава дискусия, ама тука сме си на принципа избиване на комплекси.
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Има и такъв клип със ситроен или пежо. Водещият се изнизва през прозореца мигове преди колата да започне паркирането. Тоест е някакво заобикаляне на защитите предвидени от производителя, ЗА ДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПАРКИРА САМА! Същото е и тук, функцията за намиране на място е една и съща при всички производители, защото си купуват компонентите от едни и същи доставчици. Колкото и да НИ се иска, на този етап коли от 5то ниво на автономност няма.
  • #28
    2 rate up comment 2 rate down comment
    хорхе ( преди 8 месеца )
    Самън е само напред или назад и то докато държиш натиснат бутон в аппа на телефона си или парктроника изпищи на умряло. Има някакви минимални корекции с волана. Това се предлага и от другите производители. Няма такъв филм да слезеш някъде и да пуснеш колата сама да се движи, накъдето намери. Най-малкото не различава цветовете на светофарите, още не разпознава велосипедисти и т.н.
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Чакай малко ти твърдеше първо че можела да паркира сама от телефона си, а даваш видеа където паркира сама като си вътре в нея. Тази екстра я има поне от 10 години и не е нищо ново.
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Наистина е пълно с видеа и не знам кого се опитваш да заблудиш че Тесла не може да паркира сама. Достатъчно е да напишеш tesla summon и да изгледаш първите две три клипчета. Не само че може да паркира сама, но също така може сама да си намериш свободно паркомясто и да се паркира на него. Може също така да се паркира или да излезе от гаража без да има човек в нея. Даже може да си отвори сама гаражната врата да се паркира в гаража и да я затвори отново.
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Пълно е с видеа където се движи напред или назад, това няма нищо общо с паркиране или влизане в парко място, защото нито може да завие нито нищо, да не говорим за успоредно паркиране, което при конкyренцията е стандартна екстра от години....