Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Маркионе е в необратима кома, твърдят в Италия

Все още няма официална информация за състоянието на вече бившия шеф на FCA и Ferrari

Маркионе е в необратима кома, твърдят в Италия

Медиите в Италия не дават големи надежди за Серджо Маркионе, след като се оказа, че е в кома и последствията от плановата операция на дясното му рамо, са много по-тежки от очакваното.

В Италия: Маркионе е в необратима кома

Преди повече от три седмици Маркионе е бил приет в университетската болница в Цюрих за въпросната операция. Според лекарите, възстановяването му е трябвало да продължи не повече от една седмица. Но са се появили непредвидени усложнения след операцията, които са довели до изпадането на Маркионе в кома, като лекарите са я определили неофициално като „необратима”.

Точно тази информация от болницата е накарала шефовете на FCA и Ferrari да се задействат през уикенда, за да освободят Маркионе от постовете му в компаниите и съответно да назначат нови хора на тях.

Президентът на Италия Серджо Матарела потвърди, че получава редовно информация за състоянието на Маркионе, а министър-председателят Джузепе Конти коментира, че е научил за влошеното състояние на Маркионе с „дълбоко съжаление”, както и че мислите и молитвите му са със Серджо и семейството му.

Засега пресслужбата на Ferrari, членовете на семейството на Маркионе и лекарите от болницата Universitatsspital не коментират състоянието му.

Вестник La Repubblica написа днес, че опитите на лекарите да изведат Маркионе от комата и да го върнат към самостоятелно дишане са се оказали неуспешни в рамките на уикенда.

0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Симо ( преди 10 месеца )
    Няма как да фалират. Имат сериозен ръст на нетните приходи.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    dasfkl ( преди 10 месеца )
    Тия дори да фалират, наддаването за това кой да ги купи може и да им оправи всички задължения...
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    От операция на рамото да изпадне в кома? Абе тоя да не се лекува в България?
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 1234 ( преди 10 месеца )
    Аз мисля, че Маркионе се справи чудесно в САЩ. Финансовите параметри на компанията са превъзходни. Смяташе се, че дългът ще го държат до 2020, а тенденцията е още 2018 да са debt free. Отново не разбирам аргументите ти. В бизнеся няма обвързване с марки и емоции. Маркионе е гении.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 месеца )
    Dano se opravi! Az pyrvo si pomislih che stava duma za FCA.
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Фиат-Крайслер се крепи на продажбите на Дриип.Иначе нека се оправи човека!
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    1234 ( преди 10 месеца )
    В САЩ купуват това което е по вкусът им от групата и това не са малолитражни модели като фиат 500, а големите модели и пикапи. Същевременно в Южна Америка (традиционно силен пазар за Фиат) тотална загуба на пазарен дял пак поради не навремеена подмяна на моделите, подобно на Европа. Съгласен съм ,че като има пробойна не лъскаш палубата,а гледаш да не потъне кораба, но това не значи ,че Маркионе не направи груби грешки с които сложи един голям хикс на пазара в Европа!
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    1234 ( преди 10 месеца )
    Какво бих направил ли? Ами много просто бих предлагал това което мога да предложа на съответния пазар! Кому беше нужно предлагането на Крайслер 200 и Додж Дарт с предимно ръчни трансмисии на базата на Джулиетта на северноамериканския пазар, при условие ,че в Европа имаше остра нужда от попълнение в този клас автомобили в портфолиото на трите масови бранда под шапката на Фиат. Маркионе излезна с гръмкото "ще преваспитам американците" И те му забиха звучен шамар.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До “1234” ( преди 10 месеца )
    Не виждам проблем с това една компания да се преструктурира така, че да изкара пари. Това обикновено означава спиране на продуктови линии и инвестиране в нови. Парите са при премиум моделите, а пазарът при бюджетните е пренаситен. Ти какво би направил вместо Маркионе?
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    1234 ( преди 10 месеца )
    до "Д" Не знам макво струва ,но като цяло ухиления от снимката е гробокопача на Фиат. В момента концерна е в отвратително състояние, липса на модели на всички нива. Не говоря за целия кюп с крайслер, а за европейското направление тотален колапс на Ланча, няколко бутикови модела на Алфа и вяло портфолио на самия Фиат. Това ли струва повече? Финансови врътки и мениджърски рокади, но реално концерна е под всякаква критика. В момента и да искаш да си купиш нещо от Фиат не може да ти го предложат.