Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
Toyota 1ZR-FE
С добро "здраве” може да се похвали и 1,6-литровият мотор, поставян на Toyota в Auris и Corolla (E120 и E140). Бензиновият двигател с 4 цилиндъра спокойно изкарва 300 000 и повече километра. При него също има проблем с газоразпределителния механизъм, който обикновено трябва да бъде ремонтиран на 200 000 км.
Понякога се среща и теч от помпата, като цяло обаче моторът е доста надежден, стига маслото му да се сменя навреме.
С добро "здраве” може да се похвали и 1,6-литровият мотор, поставян на Toyota в Auris и Corolla (E120 и E140). Бензиновият двигател с 4 цилиндъра спокойно изкарва 300 000 и повече километра. При него също има проблем с газоразпределителния механизъм, който обикновено трябва да бъде ремонтиран на 200 000 км.
Понякога се среща и теч от помпата, като цяло обаче моторът е доста надежден, стига маслото му да се сменя навреме.