IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Осем двигателя, които са почти безсмъртни

Класацията е според отзивите на собственици на автомобили

Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.


8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    карам жив пример - ярис 2007 с моторче 1.4 д4д. купено от Германия на 220.000 в момента е на 360.000 двигателчето работи като часовник
  • #12
    32 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Някой доста свободни съчинения по темата си е правил!Изброените японци безпроблемно при правилна поддръжка правят над половин милион километра.Какви 300 хил. какви 5 лв. До 300 хил се разработват...А за немските какво да ви кажа. Пълни дръвчета са. при тях 200 хил са пределните км. преди започването на големите ремонти и то не само на двигателите, а на каквото се сетите.На тези км обикновено давате пари за ремонти, колкото ви струва колата а понякога и повече.
  • #11
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    none,те новите двигатели ТСЕ на рендетата са нисански и заради това са добри.Все пак не може да се отрече на франсетата, че 1,5 дци е доста добър двигател. Японците обаче направиха още по-добър и той е 1,6 дци и бие по всички показатели най-доброто от ренде, а именно 1,5 дци. Иначе Рено имаха добри коли и двигатели преди доста години. Рено 19, Рено 5, Алпина, Сафран и т.н.
  • #10
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Е ти па Авенсис, карай Пасат и ще платиш още един за ремонти. :)
  • #9
    11 rate up comment 49 rate down comment
    Абе ( преди 5 години )
    Хвали - Японско.Карай - Немско!
  • #8
    33 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    GM/Opel имаха и добри двигатели, но както се майтапят феновете им "Екотека уби човека". Иначе кой каквото иска да говори, двигателите на Рено са много добри, за това всеки се произвежда поне 20 години преди да го сменят, на тях проблемите са им в електрообзаждането и нестандартните конструкции, но тази зараза плъзна и по другите марки.
  • #7
    6 rate up comment 24 rate down comment
    Добре че ... ( преди 5 години )
    беше чичо Ферди Порше да им направи моторите на рено, още през 1947-1950г, решения които се ползват и до днес! Разбира се касае се за ширпотреба малолитражки , не истинските боксери за Порше 911. Нонето и факта да четат историята ако не вярват!
  • #6
    39 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Славата на Хюндай и Киа че са здрави автомобили започна именно заради Митсубиши двигателите които използваха, а в последствие си внушиха че и те могат да правят такива. Бензиновите двигатели на Митсубиши са легендарни. Жалко че нямат нови разработки. Новите ТСЕ мотори на Рено също ще се окажат доста добри противно на всеобщото мнение за турбомоторите.
  • #5
    36 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Стига с тая японска скука, пишете немчетата как да се ремонтират с по-малко пари.
  • #4
    26 rate up comment 16 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 5 години )
    Личи си кой е 1.