Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
Toyota 2AZ-FE
Редовият мотор с 4 цилиндъра и обем 2,4 литра е добре познат от седана Camry, където се поставя на всички поколения до XV40, както и от кросоувърите RAV4 (модификации XA20 и XA30). Има го и на други модели на Toyota по света, тъй като е успял да се докаже като надежден и способен да измине без проблеми стотици хиляди километри.
Проблемите при него са малко, като основно идват от системата за променливо газоразпределение. Тя обаче не е скъпа и се сменя лесно.
Редовият мотор с 4 цилиндъра и обем 2,4 литра е добре познат от седана Camry, където се поставя на всички поколения до XV40, както и от кросоувърите RAV4 (модификации XA20 и XA30). Има го и на други модели на Toyota по света, тъй като е успял да се докаже като надежден и способен да измине без проблеми стотици хиляди километри.
Проблемите при него са малко, като основно идват от системата за променливо газоразпределение. Тя обаче не е скъпа и се сменя лесно.