Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

Версията TYPE RA-R излиза в ограничена версия

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

Японският производител Subaru представи специална версия на седана WRX STI, която ще се кава TYPE RA-R и ще се предлага само на японския пазар. Както съобщава Automotiveworld.com, автомобилът е посветен на 30-годишнината на модела STI, който за първи път вижда бял свят през 1998 г.

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

В сравнение с базовата версия TYPE RA-R е с 30 кг. по-лека, като това е постигнато благодарение на използването на олекотени детайли. Някои от елементите дори са премахнати и теглото на автомобила вече е 1480 г.

„Напомпаното” Subaru е получило нови спортна изпускателна система, амортисьори и пружини, спирачки Brembo, а също така и гуми Michelin Pilot Sport 4S, които имат различна смес във външната и вътрешната част на протектора. Това позволява по-добро сцепление както на сух, така и на мокър асфалт.

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

На външен вид TYPE RA-R може да бъде различен по решетка на радиатора, по външните огрезала, напрамени от въглеродни нишки, както и по винено-червената линия на предната и задната брони. Има и допълнителни надписи по каросерията. В колата са поставени спортни седалки, а през целия салон минават червени линии.

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

Голямата промяна е под капака, където инженерите на Subaru са заменили 2,5-литровия двигател с 2,0-итров бензинов турбомотор. Неговата мощност е 329 к.с., като той работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия. Така това е най-мощното серийно STI в историята на марката.

Subaru представи най-мощното серийно WRX STI

Продажбите в Япония стартират на 17 декември тази година. Цената на автомобила е 44 300 щатски долара.

Снимки: Subaru


 

Тагове: subaru wrx sti type ra-r
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    автомобил и дизел оксиморон толкова по темата
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Ехх, СТИ, каквото и да су говорим е динозавър вече. Тея със слим-фит дънките не карат такива ..
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Ауто ( преди 6 месеца )
    "Но и те направиха велика издънка с дизеловите си двигатели, на които се скъсаха коляновите валове. Всички без изключение." Това е далеч от истината, имаха няколко десетки скъсани колянови валове на първата генерация дизели, които се оказаха дефектна доставка и това е! От тогава не съм чувал дизелов двигател на Субару със същи проблем! Така, че малко трябва да си опресниш информацията!
  • #11
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Мдам, дизел и спорт... да имаш 100-120к за немски премиум, за който застраховката и данъка са му 5к, но да вземеш дизел и да се хвалиш колко харчел. Страшна гъзария! Гъзар е тоя, който може да си позволи бензинов V8 дето като мине покрай теб и получаваш оргазъм само от звука.
  • #10
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    535д харчи 5.5 само в мечтите ти селяко. И въобще не ни навирай разни немски канцерогенни "премиум", когато в статията се говори за една рали икона на 30 години, която ще бие БМВ-то на всякакъв терен.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Много ме кефи как българина успява да вкара в едно изречение лукс и дизел или спорт и дизел. Ако искаш спорт или рафинираност си взимаш бензин. Дизела е за камиони, джипове и теглене. Отделно пищи къде са колемите атмосферни бензини и плюе малките турбо мотори съус 100+ коня на литър. А какво кара турбо дизел който след тунинга при кварталния майстор вади 100+ коня на литър.
  • #8
    2 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    Взимаш си БМВ ф10 535д, тураш му ***, става към 400кс. Имаш луксозна и комфортна кола, която пребива ей такива "бегачки". Харчи малко, извън градско я докарвам до 5.5 с нормално каране, все пак е с 8 степенен автомат. Тоя бензинов бидон сигурно ще *** 15, а ще се движи като за 530д.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    GTE ( преди 6 месеца )
    Субаро ми харесват, като концепция от край време. Технологично бяха железни. Красивия дизайн е нещо много относително. Но и те направиха велика издънка с дизеловите си двигатели, на които се скъсаха коляновите валове. Всички без изключение.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 6 месеца )
    Някой знае ли колко по-лек е 2.0 ДИТ двигателя от стария 2.5 ? Предполагам, че по-лекия двигател доста ще допринисе за по-доброто разпределение на масите и управляемостта....
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    .. ( преди 6 месеца )
    Субару си е Субару. Те никога не са залагали на красотите по автомобила. За тях са по-важни другите неща. Но е скъпо и за поддръжка и за купуване. Който може да си го позволи...