Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault представи най-мощния Megane

Версията RS Trophy развива 300 коня и е настроена за каране на писта

Renault представи най-мощния Megane

Компанията Renault представи версията Trophy на новото поколение на хот-хеча си Megane RS. Тя е предназначена за каране на писта, като е поучила шаси Cup с по-твърди настройки и механична блокировка на диференциала.

Renault представи на мощния Megane

Renault Megane RS Trophy се задвижва от 1,8-литров бензинов турбомотор, който развива 300 с. и 420 Нм във версията със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с две съединителя. При варианта с 6-степенна механика въртящият момент е 400 Нм.
Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,7 секунди, което е с 0,1 секунди по-бързо от това при стандартния Megane RS. Максималната скорост достига 260 км/ч (вместо досегашните 255 км/ч).

В оборудването на хот-хеча влизат 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от 2019 г. ще се предлага облекчен вариант, който е с 2 кг по-лек), спирачни механизми от специален метал с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.

Renault представи на мощния Megane

Шасито със завиващи задни колела е взето от стандартия Megane RS. Срещу допълнително заплащане версията Trophy може да бъде оборудвана със спортни седалки Recaro с алкантара.

Новото поколение на Renault Megane RS дебютира през миналата есен. Моделът получи хидравлични ограничители на налягането в амортисьорите, система за запис на телеметрията и избор на няколко режима на управляваща електроника.

Снимки: Renault

Още снимки - в галерията горе

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Разбира се, че ... ( преди 8 месеца )
    комедиантите трият яко всеки линк към тубата, доказващ нещо извън техните обикновени глупости! В случая ускорението замерено с GPS на поне 3 коли с предно, някои с по-малка мощност но ускоряващи по-добре от това рено!
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 8 месеца )
    Голф Р на автосалона в София беше 107к лева и нямаше Ел.седалки.Реното ще е 70к лева ,но когато една Тойота ярис струва 32к лева ,нама какво да коментираме .В днешно време всички коли са много над реалната цена
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    че ти какво си очаквал? рено е било и си остава ширпотреба отвсякъде лошото е, че има много корейски и японски фирми-ширпотреба със значително по-добро качество и добра цена!
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    не ми хареса ( преди 8 месеца )
    Качвах се в него да го разгледам. Първото усещане е на много евтина кола. Все едно си в дизелов Меган . Всичко е идентично. Гадна пластмаса навсякъде,дори и алкантарата на волана евтинееше. Иначе отвън имаше вид с широките калници. Цена - от 65000 лв.
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 8 месеца )
    Времената може да ги видите в тубата, измерени както трябва с GPS! А "възхитения от екологията" на 1.8 литровото надуто от турбото моторче, може да се замисли за ресурса му и какво ще струва на природата постоянните ремонти ... Все пак говорим за рено - марка заемаща последните места по надеждност и качество последните 10-15 години във всички класации, навсякъде по света!
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 8 месеца )
    А и не става дума само за пари и ускорение от 0 до 100 км/ч. Меган РС 280 к.с. Спорт е настроен за комфортно ежедневно каране без да ви изпадат пломбите по българските пътища. С Трофей версията от Рено вярват че могат да счупят рекорда на ринга за кола с предно предаване, без да е най-бърза от 0 до 100 км/ч. И накрая двигателя на Меган РС е 1.8 срещу 2.0 литра за останалите което дава по-голям шанс на Рено да покрие средните еконорми на Евро7: ФВ ще продължат ли да продават Голф ако плащат глоби
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Времената ( преди 8 месеца )
    Истинските времена на ускорение от 0 до 100 км/ч са: Honda Civic type R - 5.7 сек. и 272 км/ч максимална скорост. Vw Golf Performance - 6.2 сек. Vw Golf GTI Clubsport S - 310 к.с., най мощния и бърз Golf Gti произвеждан някога - 5,8 сек и 250 км/ч. Peugeot 308 GTI - 6 сек. Seat Leon Cupra - 5.6 сек. Hyundai i-30 N - 6.1 сек. Не знам посочените времена по надолу от къде са взети, но са абсолютно измислени и не верни.
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    (Незнам каква е причината за това лошо врвме от 0 до 100) Като не знаеш би ли посочил един сериен модел с предно който да е с ускорение 5.5сек или по-бързо до 100 и ще разбереш причината
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Незнам каква е причината за това лошо врвме от 0 до 100
  • #14
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Една дачийка ще е същата работа ама поне ще си струва парите