Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Suzuki разкри новото Jimny

Малкият всъдеход излиза на пазара с избор от 2 двигателя

Suzuki разкри новото Jimny

Компанията Suzuki разкри техническите характеристики на новото поколение на всъдехода Jimny за японския пазар. Моделът е съхранил рамната си конструкция и излиза в два варианта - базово и Sierra, които се отличават както по двигатели, така и по оборудване.

Suzuki разкри новото Jimny

Новото Jimny разполага със система за задвижване на четирите колела, която се изключва, така и с раздатъчна кутия с понижаващи предавки. Дължината на всъдехода е 3480 мм, широчината – 1645 мм, а височината – 1725 мм. По този начин машината е със 195 мм по-късна, с 45 мм по-широка и с 20 мм по-висока от предшественика си. Пътният просвет е 210 мм.

Suzuki разкри новото Jimny

Двигателите на всъдехода са турбомотор с обем 660 куб. см, развиващ 64 к.с. и 103 Нм въртящ момент, както и 1,5-литров атмосферен агрегат със 102 к.с. и 130 Нм. Двата двигателя могат да се съчетават с 5-степенна механична скоростна кутия или с 4-степенен автомат.

Suzuki разкри новото Jimny

В списъка с оборудване на новото Suzuki Jimny влиза светодиодна оптика, климатик, безключов достъп, лети джанти, система за предотвратяване на челен сблъсък, за следене на мъртните зони и разпознаване на знаците. За модела са достъпни общо 4 стайлинг-пакета -  Survival, Offroad, Heritage и Revival, които се отичават както по екстериора, така и по оборудването.

Suzuki разкри новото Jimny

В Япония цените на всъдехода стартират от 1,5 млн. йени, което е около 11 660 евро.

Снимки: Suzuki
 

Тагове: suzuki jimny
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 месеца )
    До Минаващ: Defender го спряха, но скоро ще излиза новият модел, който би трябвало да е сериозна машина.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 11 месеца )
    Това ще си остане само за японският пазар, да си ходят по горичките с него да разнасят тофу. Ще му свалят задните седалки, за да има повече място за тофу, понеже е невероятно колам автомобил, с една идея по-голям от ТИКО.
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    И мен страшно ме кефи колата, но със съжаление прочетох, че дори са намалили дължината спрямо старото. Прекалено е малка тази кола. Къде ще ходи на планина или риба човек, като в багажника се побират само 2 раници. Ако имаше дъгла база с 5 врати щеше да е супер маниашка мини G класа.
  • #15
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Старото Джимни е пословично корава машина. Респект Сузуки, може би последния Самурай наистина. Но с тая СУВ джендър мания не е и учудващо де.
  • #14
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Рама, зависимо окачване - това го няма при конглокенцията. Последният истински офроудър.
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Toni ( преди 11 месеца )
    Това са двигатели за Япония, в Европа ще е само с този 1.5 леко фефорсиран + 1 литър турбо мотора 112 коня, който го слагат на другите. Цената е без такси 11600 евро, докато дойде тук, ще е с мито и ДДС защото се прави в Япония. Иначе сув-чето е солидно и са малки размери, хем за наще разкопки в града и извън него. Ако го пуснат под 30000 лева, ще се радва на интерес, според мен. Ама като чета, догодина началото чак.
  • #12
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    тази табуретка е за някой самотен джендър само си представям няколко батки с бляскаво бъдеще да се качат и на акция след няколко делови срещи ще имат кинти за г клас все от някъде се тръгва
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Минаващ ( преди 11 месеца )
    То вече Дифендър няма спряха му производството и то преди две години май.Г класата е скъпа и тежка с него едва ли би илзязъл човек на сериозен офроуд.Тия по офроуд състезанията са стари и преправяни.Отностно Дачията не знам каква ще е разликата в цените Дачиите са бая евтини попринцип.
  • #10
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Който разбира, тук се спира! На цената на една пласмасова Дачия си купувате компактна икономична и супер корава офроуд машинка която във момента в който излезе от асфалтовия път слага във малкия си джоб 98% от всички съвременни СУВ паркетници. Единствените машини които имат подобна проходимост са Вранглера, Г класата и Дефендър. Само че на последните два скоро ще им видят сметката заради еконормите.
  • #9
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Страхотна количка. А наличието на рама и зависимо окачване го превръщат в може би последната сериозна новопроизведена офроуд машина.