IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Германците показаха интериора на първия си електрически кросоувър

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Компанията Audi представи на специално мероприятие в Копенхаген интериора на електрическия си кросоувър e-tron. Автомобилът е оборудван с 5 дисплея, аудио-система Bang & Olufsen с 16 тонколони и усилвател с мощност 705 вата, както и с виртуални огледала.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Предният панел на всъдехода е в стила на последните модели на марката A6, A7, A8 и флагмана Q8. Той е разделен на няколко зони, в които са поставени приборен панел, централен дислей на информационно-развлекателната система и сензорен екран за управление на климатика.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

На вратите, малко по-ниско от стъклата, се намират още два 7-инчови дисплея с органични светодиоди. На тях се показват изображенията, заснети от камерите, които заменят външните огледала. Предидени са 3 режима на показване на информацията – на пътя, в завой и при паркиране.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Задвижването на Audi e-tron ще става с помощта на два електромотора със съвкупна мощност от 360 к.с. В спортен режим системата може да повиши мощността си за кратък период от време до 408 к.с. Благодарение на батериите с капацитет 95 кВт/ч, кросоуърът може да измине до 400 км (по новия циъл на измерване WLTP).

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди, а максималната скорост достига 200 км/ч. Дебютът на модела пред публика е предвиден за септември, като продажбите стартират в началото на 2019 г. Цените стартират от 80 000 евро.

Снимки: Audi




 

Тагове: audi e-tron
0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В сравнение с Модел Х има същия пробег с 20КВТ по-голяма батерия малко по-бавно е 12К евро по-евтино но най-вече защото Модел Х се внася по-голям е с опция за 7 места а и е 3 години по-стар модел
  • #6
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако визираш алкантарата,няма как да е евтина тя.Но и ти няма как да знаеш,няма да я видиш в японска бангия,не е твоя вината...
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    ... ( преди 1 година )
    А това до екраните сивото - кожа ли е, плат ли е? Но на фона на целият автомобил изглежда СУПЕР ЕВТИНО! Иначе на централната конзола са оправили пластмасите и вече не приличат на Фолксваген. Остава да сменят гадният "лост" имитиращ такъв на самолет и нещата ще си дойдат на мястото.
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 1 година )
    екраните на страничните огледала са много ниско и много малки...особено трудно ще е с екрана от страната на водача...идеята е добра, но ергономичното решение лошо...
  • #3
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чисто визуално, от тук предложените снимки, на мен въобще не ми харесват тези странични камери.Цената започва от 80к евро и е явно, че паарите вече ги нямат за нищо.
  • #2
    16 rate up comment 6 rate down comment
    ... ( преди 1 година )
    Англия биха на дузпи, сега ако и Ауди пуснат сериен e-tron...
  • #1
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    браво ауди задават нови стандарти