IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Германците показаха интериора на първия си електрически кросоувър

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Компанията Audi представи на специално мероприятие в Копенхаген интериора на електрическия си кросоувър e-tron. Автомобилът е оборудван с 5 дисплея, аудио-система Bang & Olufsen с 16 тонколони и усилвател с мощност 705 вата, както и с виртуални огледала.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Предният панел на всъдехода е в стила на последните модели на марката A6, A7, A8 и флагмана Q8. Той е разделен на няколко зони, в които са поставени приборен панел, централен дислей на информационно-развлекателната система и сензорен екран за управление на климатика.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

На вратите, малко по-ниско от стъклата, се намират още два 7-инчови дисплея с органични светодиоди. На тях се показват изображенията, заснети от камерите, които заменят външните огледала. Предидени са 3 режима на показване на информацията – на пътя, в завой и при паркиране.

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Задвижването на Audi e-tron ще става с помощта на два електромотора със съвкупна мощност от 360 к.с. В спортен режим системата може да повиши мощността си за кратък период от време до 408 к.с. Благодарение на батериите с капацитет 95 кВт/ч, кросоуърът може да измине до 400 км (по новия циъл на измерване WLTP).

Audi e-tron – 5 екрана и камери вместо огледала

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 6 секунди, а максималната скорост достига 200 км/ч. Дебютът на модела пред публика е предвиден за септември, като продажбите стартират в началото на 2019 г. Цените стартират от 80 000 евро.

Снимки: Audi




 

Тагове: audi e-tron
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Анан от кросоувъри. Баничарките и минивановете повече ми харесват, имат повече пространство за главата и големи прозорци.
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Едно е сигурно - по качество на интериора ще води съществено на Тесла, както и по обезшумяване. Дали това ще е достатъчно, за да се продава добре, предстои да видим.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Auto ( преди 5 години )
    И какво стана, 10-15 години слушаме как Е-трона щял да избие конкуренцията, а да излезе, а да не, картинки, опушени фенове пенещи се по форумите с "Дас ауато" и ПОЧТИ на края, посредствен електрически модел с характериситки на 10-годишна Тесла! Германската пропагнадна машина в действие!
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Екраните на огледалата са разположени трърде ниско, за да са удобни и безопасни. Fail.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    "Тва няма да влезе сериино!",няма ама на теб ще ти влезе 'сериино'
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Georgi ( преди 5 години )
    До 3 години немците няй-вероятно ще затворят Теслата, ако не ги купи някой и не им оправи производството. Тесла е луксозна кола, в момента без алтернатива в електрическия клас, но все пак далеч не предлагаща луксозен интериор. В момента, в който влязат немците с 5-6 модела, с десетки опции за конфигурации и с 2-3 месеца срок за чакане кандидатите за Тесла рязко ще спаднат.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сигурно са пуснали директора на Ауди под гаранция ;)))
  • #9
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Тва няма да влезе сериино!
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    "няма да я видиш в японска бангия" - така е, в японските няма как да го видя, прав си! Кажи ми сега защо като е Алкантра стои толкова ужасно грозно? Може би не е истинска? Като ще е скъпо, нека да изглежда красиво!
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    В сравнение с Модел Х има същия пробег с 20КВТ по-голяма батерия малко по-бавно е 12К евро по-евтино но най-вече защото Модел Х се внася по-голям е с опция за 7 места а и е 3 години по-стар модел