IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Вижте новата S-класа на тестове

Следващата генерация на лимузината ще дебютира догодина

Вижте новата S-класа на тестове

S-класата е изключително важен модел за развитието на Mercedes, макар че през годините E-класата да се е доказала като моделът, който печели повече пари. Луксозната лимузина е автомобилът, на борда на който се появяват всички нови технологични решения на Mercedes, които след това стигат и до доста по-обикновените модели на марката.

Вижте новата S-класа на тестове

Следващата генерация на S-класата трябва да се появи за моделната 2020 година, а папарашките кадри на тестовите прототипи, заснети край Щутгарт, подсказват за някои интересни промени, въпреки сериозния камуфлаж, който носи лимузината. Моделът носи означението W223 и премиерата му би трябвало да е някъде през лятото на следващата година или по-скоро на салона във Франкфурт през есента.

Кадрите на други прототипи на новата S-класа вече убедиха специалистите, че лимузината ще е по-дълга и по-широка. Фаровете ще са разположени по-ниско и най-вероятно ще са по-тесни, очаква се и нов дизайн на дръжките на вратите. Но истината е, че промените във външния вид ще са по-скоро дискретни и ненатрапчиви.

Двигателната гама ще включва редови 6-цилиндрови мотори и V8 двигатели, а на някои пазари луксозната лимузина ще може да се поръчва дори и с 2-литрови 4-цилиндрови агрегати. Хибридната версия с 48 волта ще направи S-класата по-екологична, а сред промените ще намерят място по-модерно окачване и ново поколение системи за безопасност.

Много е вероятно следващото поколение на S-класата да се окаже и първият сериен напълно автономен модел на Mercedes, но това още не е потвърдено.

Тагове: mercedes mercedes s-class
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    The Most Depreciated Cars Of The Past Ten Years 10.) 2003 BMW M5 — Down $54,000 9.) 2004 Maybach 57 — Down $200,000 8.) 2005 Audi A8 W12 — Down $80,000 7.) 2006 Cadillac STS-V — Down $57,000 6.) 2006 Jaguar XJ Super — Down $65,000 5.) 2005 Maserati Quattroporte — Down $70,000 4.) 2003 Porsche Cayenne Turbo — Down $70,000 3.) VW Phaeton W12 — Down $75,000 2.) 2005 Mercedes-Benz SL65 AMG — Down $140,000 1.) 2003 Mercedes-Benz CL55 AMG — Down $99,000
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    There’s a saying about the Mercedes-Benz S-Class (and we’re paraphrasing here): The technology you find in an S-Class is a preview of what you’ll find in an average car in 10 years. As a result, Mercedes-Benz’s $95,000-plus flagship was the most popular car in America starting at over $70,000 as recently as 2014. But depreciation hits these cars hard, and after just a year on the road, 2015 models are worth 32.4% less. In dollar terms, that’s a cool $37,600. But S-Class buyers don’t strike us as being the preowned type.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Продължаваме темата за обезценяването: Мерцедес S 350 4 matic lang, базова цена без екстри: 182 000 лв с ДДС. Същият мерцедес /с доста екстри/ на 160 000 км. струва 47 000 евро, или 96 000 лв грубо.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до реалист ( преди 1 година )
    Всъщност тези неща ги пишат ауто-билд. ПП. Знам, знам, всички сме дрипльовци и бедняци. Разбира се, такава кола не сме помирисвали и няма да помиришем. Затова ги ръсим такива злобни и завистливи приказки. Нас, бедняците-киртаци само злобата и завистта ни крепят. А мизерията, в която живея е отделна тема. Все се каня да ударя една прахосмукачка ама, като нямам мерцедес и се чудя какъв ли е смисълът... ППП. Абе не ви ли писна да дрънкате едни и същи клишета как всички завиждали и злобеели?
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Реалист ( преди 1 година )
    Пишеш глупости и си личи , че много те е яд заради мизерията в която живееш , но нищо не правиш за да се промениш
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Луксозните коли са много... луксозни. Колко са луксозни, се познава по това, че човек губи от една нова такава над 100 000 лева още първата година. На третата година тази кола струва една трета от цената си, а след петата година, човек дава по една такава кола всяка година за ремонти. След десетата година... нещата стават страшни. Караш барака за 5000 а минималният ремонт е 2000 лв. Разбира се, всеки кара каквото пожелае, а гъзарията никога не е била евтина.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    В световен мащаб, продажбите на S-Klasse са по-големи от 7er, A8 и XJ, взети заедно. И това е при положение, че Швабата е най-скъп от всички други, ако погледнем конглокентните модификации и ги сравним.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BMW ( преди 1 година )
    А на БМВ и Ауди как се затварят вратите? От кога са ти наблюденията? От 2012-та година ли? Защото сега сме 2018. Но както писах по-долу, скоро ще останат 3 премиум марки - БМВ, Мерцедес и Хюндай. Запишете си и след 10 години си спомнете какво съм ви написал днес.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 1 година )
    S-class си остава ненадминат колос. Най-безшумния, с изключителен комфорт на возене, върхова изработка с най-висококачествените материали в интериора. По отношение на дигиталните джаджи - свързаност и др. бла-бла, А8 и 7-series може и да са малко по-напред, но дори при звука от затварянето на вратите - като на швейцарски трезор, си личи кой е безапелационния лидер в луксозния сегмент.
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Факт!-тическия ... ( преди 1 година )
    дори не кара тойота! Той системно се уврежда с рено!