Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Dodge направи масъл-кар с разход 5,4 литра в минута

Обновеното купе Challenger ще развива 808 к.с.

Dodge направи масъл-кар с разход 5,4 литра в минута

Компанията Dodge представи обновеното спортно купе Challenger, което ще се предлага във версия Redeye. Това е топ-вариантът на модела, който производителят определя като „най-мощния, най-бърз и най-динамичен сериен масъл-кар в света”.

Dodge направи масъл-хар с разход 5,4 литра в минута

Мощността на този автомобил е 808 к.с. и 958 Нм въртящ момент, като той е получил модернизирана версия на 6,2-литровия V8 мотор на хардкорния Demon, който развива 852 к.с. Преработен е и 8-степенната автоматична скоростна кутия с усилен хидротрансформатор.

Dodge направи масъл-хар с разход 5,4 литра в минута

Според шефа на Dodge – Стив Бим, са променени общо 25 елемента от двигателя. Той е оборудван с нов компресор, усилени бутала, нов газоразпределителен механизъм и нова система за подаване на горивото. „Червената зона” на мотора е преместена от 6200 на 6500 об/мин.

Dodge направи масъл-хар с разход 5,4 литра в минута

Ускорението от 0 до 96 км/ч при SRT Hellcat Redeye, както е цялото име на модела, отнема 3,4 секунди. Драг-дистанцията от ¼-миля (402 метра) се преминава за 10,8 секунди, като на финала колата развива 211 км/ч. Като цяло максималната скорост на автомобила е 327 км/ч.

Dodge направи масъл-хар с разход 5,4 литра в минута

При максимално ускорение SRT Hellcat Redeye харчи 5,4 литра гориво в минута. Това означава, че резервоарът му в този режим се изпразва за 11 минути. Иначе официалният разход, посочен от производителя, е 13 л/100 км при извънградско каране.

Dodge направи масъл-хар с разход 5,4 литра в минута

Спортното купе може да бъде поръчено с допълнителен пакет, който разширява каросерията с 89 мм. В този случай машината получава 20-цолови джанти с гуми Pirelli P-Zero с размер 305/35, както и допълнителен черен матов спойлер. В оборудването на коата влизат още адаптивно окачване, усилени спирачки Brembo, лънч-контрол и функция Line Lock, подобряваща спирането.

Снимки: Dodge
 

Тагове: srt dodge challenger redeye
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирач ( преди 11 месеца )
    Лънч контрола контролира дали си обядвал и акал преди да се качиш в колата. А тази мощност, който е гледал драга на Dodge Daemon срещу Tesla P100D, се е убедил, че граничи с невъзможното да се сложи на асфалта, когато имаме само задно задвижване. Такива коне и въртящ момент на задно и системите за сигурност не могат да ги спрат да те пречукат...
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Забравих и за нова помпа за Е85. :D
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Един ремап за Е85, нова по-малка шайба и нов по-голям кулер за компресора за да се избегне дори и минималния шанс за предварителна детонация (въпреки Е85) и би трябвало спокойно да чукне 1000+ к.с. Кутията би трябвало да издържи. При обикновения Hellcat с шот 250 NOS няма ядове.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Big-block HEMI в действие. Реално най-накрая от Крайслер решиха да си оправят всмукателните портове на главите на HEMI-то. Вече е и с 288 градуса гърбици на разпределителния вал и 1.6 кобилици, вместо досегашните 275 градуса и 1.5 на кобилиците. Обикновения Hellcat с една проста смяна на шайбата на компресора и обикновен ремап дава същите резултати като този. Но в случая с по-добрите глави, по-големия отвор на всмукателните клапани и по-здравите мотовилки, може да се пробва и за 1000к.с.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    теа хамериканце ... ( преди 11 месеца )
    немат нужда от машина на времето! с 90% от колите си ни връщат с 40-50 години назад ... посочените горе например са от епохата още преди енергийната криза, предизвикана от ОПЕК през 1972-73 годин!
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Още едно мрънкало ( преди 11 месеца )
    Абе що така се се оплакват от Тесла че бързо и паднала батерията като я караш бързо, а тя може да кара половин час на пълна ръчка? Е вярно, че минава само 100 километра, но това чудо няма да мине и толкова. Не че има много база за сравнение на Тесла с този шедьовър де.
  • #7
    16 rate up comment 0 rate down comment
    мрънкало ( преди 11 месеца )
    "лънч-контрол", демек контрол на обяда (lunch-control) за разлика от launch-control-а, който явно се има пред вид тук... Омръзна ми от неграмотност в тази държава! :-(
  • #6
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Вейрон резервоар 100 литра Чалънджър резервоар 60 литра
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    zoom in ( преди 11 месеца )
    Истинска икона. Само Challenger-ът успя да запази и да пренесе *** на масъл кар ерата в наши дни. Хем си остана с красивия и разпознаваем дизайн, хем разцепва с показателите си. Мустангът например след извращенията с дизайна през 90-те, сега прави извращения с екобуст. А новото Камаро направо го утрепаха от критика в САЩ.
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Дори Бугати харчи резервоара за 12 минути при пълна газ, а този Чаланджър за 11 минути. Предполагам резервоара е по-малък иначе тва чудо ще лаша като за танк.