Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz прекрати производството на plug-in хибриди

Компанията подготвя ново поколение на този тип задвижващи системи

Mercedes-Benz прекрати производството на plug-in хибриди

Компанията Mercedes-Benz е прекратила напълно производството на зареждащи се (plug-in) хибриди. Това засяга моделите C-Class, E-Class, S-Class и кросоувърите GLE, съобщава британското издание Autocar.

Mercedes-Benz прекрати производството на plug-in хибриди

Причината за подобно действие е пускането на пазара на ново, трето поколение автомобили със смесено задвижване. Всички те ще се продават под новия „електрически” бранд Mercedes-EQ. Силовият агрегат на третата генерация хибриди включва нова 9-степенна автоматична скоростна кутия, обединена в един блок със съединител и електромотор.

Мощността на електрическия двигател в системата е 121 к.с. Без включване на мотора с вътрешно горене автомобилите могат да развият скорост от 140 км/ч (при сегашните хибриди е 130 км/ч), като само на ток ще изминават до 50 км (сега пробегът им е 40 км).

Представител на Daimler обяви, че първо на пазара ще се появи хибридна модифиация на S-Class. Седанът S560e разчита на 6-цилиндров бензинов турбомотор, като той заменя модела S500е, като проджбите му ще стартират през лятото.

Веднага след това ще бъдат предложени две хибридни версии на E-Class – с бензинов и с дизелов двигател с 4 цилиндъра. Техните продажби ще започнат в края на годината, а през пролетта на 2019 г. ще излезе и хибриден вариант на C-Class с дизелов мотор. В края на следващага година клиентите ще могат да си купят и хибридния хечбек A-Class.

За разлика от леките модели, кросоувърът GLE ще смени поколенията си още през тази година, като също ще получи напълно нов хибриден агрегат. Според Autocar, той ще разчита на 6-цилиндровия мотор от хибридната S-Class, а моделът ще се казва GLE 560e.

Снимка: Mercedes-Benz
 

Тагове: mercedes-benz plug-in eq
0 от 500
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    любител ( преди 11 месеца )
    До всички учудени читатели, хибридните мерцедеси съществуват, карат се и се ползват повече от 2 г. или поне аз имам такова наблюдение в Лондон. Главната им цел е спестяване на такси, не толкова нисък разход.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 11 месеца )
    В Германия процентно нормално да са по-малко въпросните хибриди, защото там си се карат дизели. Първо данъците им са ниски, а и хората минават големи разстояние с висока скорост на магистрала и съответно там дизелът се справя най-добре
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 11 месеца )
    JDM_Mercedes, напълно си прав, но коментарите в аутомедия винаги са били на страшно ниско ниво, та нищо ново не виждаме. И друг път съм ставал свидетел на разсъждения тип "не ги виждам да ги карат из Люлин, значи не се продават добре" :D Иначе в Холандия примерно е пълно с хибриди на Mercedes, VW, Audi, Volvo и естествено Toyota. Настроенията на хората и данъците определят кое къде се търси.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    И на ФВ хибридите уж ги няма, ама гледам e-Up, Golf GTE, Passat GTE, Audi e-tron си ги карат хората. Тук не намесвам японските хибриди, които и малките деца знаят, че са най-добрите. Същия филм с немските хибриди, е като техниката им. Никой уж не я купува, но фирми като BOSCH, Siemens, AEG, Telefunken, Bauknecht, Privileg, Miele, Magnat и Blaupunkt постоянно вадят нови и нови модели, които за източна Европа са скъпи, но бай Ганя си мисли, че света се върти около него.
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Май само виждате това което ви отърва, а ? Или по-точно казано, пишете само това което ви отърва. ;) В Берлин, Мюнхен, Щутгарт, Хамбург, Кьолн, Нюрнберг и други по-големи градове си ги има. При положение, че ще изкарват трето поколение, дали не се купуват ? Германецът е практичен човек, който не харчи току-така пари, за няма нищо. Щом са ги наляли тези пари в развитието на системата, значи има защо. Да не забравяме, че в 90% от случаите, ако има как, германците си купуват немското.
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 11 месеца )
    Сигурно ги е видял в шоурума,срещу някой от многото фитнес зали на централната улица във Франкфурт...
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до: JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    Да бе те специално само във Франкфурт ги карат тези. Интересно защо в Берлин и Мюнхен ги няма. Много интересно. Между другото миналата година бях във Франкфурт за 3 дена и не видях нито една от изброените от теб коли. Явно са разбрали, че идвам и са се изпокрили всичките, хахаха...
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Онзи с будистката мандра за Лескус се върна. И 100 пъти да повториш лъжата, че Кускус се продава по-скъпо от Мерцедес в Европа, по-вярно няма да стане.
  • #12
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Еми Лексус е по-скъп премиум в Европа.Дай 5-6 Лексуса насам,пък ти си дръж трошките на мерцедес с дизел от Дачия Сандеро!
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 11 месеца )
    До ония, дето живеел в Германия и не виждал хибриди на Мерцедес. Е и аз живея от над 15 години в Германия. Хибриди на Мерцедес виждам редовно. Основно са B-Klasse, S-Klasse (дори от предишното поколение W221), E-Klasse (таксита най-вече) и новите GLC. Бих включил и напълно електрически Smart for-two. Живея във Франкфурт.