IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Дилърите на марката в Япония вече приемат поръчки за модела Century

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Японските дилъри на Toyota започнаха да приемат поръчки за новото поколение на флагмана на марката Century. Това е едва третата генерация на модела в неговата 50-годишна история.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Toyota Century се произвежда от 1967 г. в ограничени серии, тъй като се използва от правителството, държавните чиновници и членовете на императорското семейство. Третото поколение на седана беше показано на автосалона в Токио миналата есен, след като предшественикът му излезе още преди 21 години.

Автомобилът се отличава със свръхконсервативния си дизайн, като трите генерации на модела си приличат доста. Нямат обаче нищо общо като технически детайли. Първото поколение (1967-1997 г.) разчита на мотори с обем от 3,0 до 4,0 литра, а второто (1997-2017 г.) е единственият автомобил в историята на японското автомобилостроене с двигател V12.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Новият представителен седан е получи хибриден агрегат от петата генерация эна Lexus LS във версията 600h. Той включва атмосферен V8 с обем 5,0 литра и мощност 381 к.с., и електромеханичен вариатор THS II. Сумарната мощност на системата е 431 к.с.

Габаритите на Toyota Century са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм, височина – 1505 мм и разстояние между двете оси – 3090 мв. Така японският седан влиза между удължената версия на Mercedes-S-Class и тази на луксозния Maybach. Той отстъпва като междуосие на удължената S-Class със 75 мм, но пък е с 90 мм по-висок.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Интериорът също е доста консервативен – както на вид, така и като технологии. Единствено изключение прави големият екран на мултимедийната система, поставен в центъра на приборния панел. Седалките и вратите не са покрити с кожа, която все пак се предлага като опция, а със специална тъкан.

Задните седалки имат фукция за масаж, поставка за краката и могат да се регулират електрически. Окачването е настроено за максимален комфорт, като за това помагат и специалните гуми. Акустичният комфорт в салона се осигурява от специална система за заглушаване на шумовете.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Седаните Toyota Century се сглобяват на ръка в завода Higashi-Fuji, като в компанията планират продажбата на максимум 600 бройки на година. Цената на автомобила е 178 000 щатски долара, като така той превъзхожда повечето версии на Mercedes-Benz S-Class с изключение на Mercedes-Benz S 600, AMG-моделите, както и на Mercedes-Maybach.

Снимки: Toyota

Тагове: s-class toyota century
0 от 500
  • #8
    14 rate up comment 7 rate down comment
    GP ( преди 5 години )
    Автокомедип отново не си проверява източниците!!! Не от петото, а от четвъртото поколение на LS
  • #7
    15 rate up comment 24 rate down comment
    до факт ( преди 5 години )
    С клас си е автомобил.Тесла модел 3 я бие по продажби заради субсидията която правителството дава.Иначе качеството на модел 3 е ужасно.Прозорците са залепени а гума и силикон за да не падат,вътре по каросерията има метални планки заваряване на ръка от човек който дори не може да *** шевът за да няма нагар.Аматьорска работа.Вратите на мерцедесът издържат 90 килограмова тежест-можеш да седнеш върху тях.Изобщо Мерцедес си е машина.
  • #6
    18 rate up comment 30 rate down comment
    Факт!!! ( преди 5 години )
    Но най-важното е че в Сащ с-класата е след тесла.Та до тук с немските допотопни кар.ци!
  • #5
    19 rate up comment 24 rate down comment
    смяххх ( преди 5 години )
    Това ми напомня на проекта кортеж, дизайн мязащ на комбинация от Кадилак и Ролс ама от 70-те, някакви несвойствени двигатели, вътре като някоя резиденция на бай Тошо. И за финал Най продаваната лимузина в този клас и в Япония и в Русия е S-класата естествено,.....
  • #4
    28 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ръчна изработка с внимание към всеки детайл, качествени луксозни материали, надеждност и модерна хибридна система е това японско произведение на изкуството. С каква ширпотреба, като Ес класата го сравнявате бе джендове? Това тук е от друга вселена! А цената е просто трепач. Само по нея можете да ги сравнявате и по нищо друго. Реално това може само с Ролс-Ройс да бъде сравнено по лукс. По друго и с нуго ну може, защото със сигурност у по-здраво, надеждно, икономично и практично.
  • #3
    19 rate up comment 38 rate down comment
    Факт!!! ( преди 5 години )
    Поредният брутален пирон в ковчега на германците.
  • #2
    35 rate up comment 38 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Хахахаха тия са няма такава смешка.От новина за автомобил "а-ла" Флинтстоун,където простоватите фенове на Кобе Стиил и Таката ще въртят *** за да стигнат от точка А до точка Б(все пак койота е точно това,да те закара до някъде без грам емоция и чувство),сега тръгват да продават лимузина от преди 30 години,не пипната никъде,само и турили един двигател който имат в излишък от лексуса,щото и той не се продава.Като им гледам интериора,само една рогозка им липсва да закичат.смешна изостанала марка
  • #1
    19 rate up comment 29 rate down comment
    f ( преди 5 години )
    Ами не ме кефи - прилича на китайче! Мерцедеса си е Мерцедес, винаги ще бъде такъв!