IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Дилърите на марката в Япония вече приемат поръчки за модела Century

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Японските дилъри на Toyota започнаха да приемат поръчки за новото поколение на флагмана на марката Century. Това е едва третата генерация на модела в неговата 50-годишна история.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Toyota Century се произвежда от 1967 г. в ограничени серии, тъй като се използва от правителството, държавните чиновници и членовете на императорското семейство. Третото поколение на седана беше показано на автосалона в Токио миналата есен, след като предшественикът му излезе още преди 21 години.

Автомобилът се отличава със свръхконсервативния си дизайн, като трите генерации на модела си приличат доста. Нямат обаче нищо общо като технически детайли. Първото поколение (1967-1997 г.) разчита на мотори с обем от 3,0 до 4,0 литра, а второто (1997-2017 г.) е единственият автомобил в историята на японското автомобилостроене с двигател V12.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Новият представителен седан е получи хибриден агрегат от петата генерация эна Lexus LS във версията 600h. Той включва атмосферен V8 с обем 5,0 литра и мощност 381 к.с., и електромеханичен вариатор THS II. Сумарната мощност на системата е 431 к.с.

Габаритите на Toyota Century са дължина от 5335 мм, широчина – 1930 мм, височина – 1505 мм и разстояние между двете оси – 3090 мв. Така японският седан влиза между удължената версия на Mercedes-S-Class и тази на луксозния Maybach. Той отстъпва като междуосие на удължената S-Class със 75 мм, но пък е с 90 мм по-висок.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Интериорът също е доста консервативен – както на вид, така и като технологии. Единствено изключение прави големият екран на мултимедийната система, поставен в центъра на приборния панел. Седалките и вратите не са покрити с кожа, която все пак се предлага като опция, а със специална тъкан.

Задните седалки имат фукция за масаж, поставка за краката и могат да се регулират електрически. Окачването е настроено за максимален комфорт, като за това помагат и специалните гуми. Акустичният комфорт в салона се осигурява от специална система за заглушаване на шумовете.

Сериен седан на Toyota струва колкото Mercedes-Benz S-Class

Седаните Toyota Century се сглобяват на ръка в завода Higashi-Fuji, като в компанията планират продажбата на максимум 600 бройки на година. Цената на автомобила е 178 000 щатски долара, като така той превъзхожда повечето версии на Mercedes-Benz S-Class с изключение на Mercedes-Benz S 600, AMG-моделите, както и на Mercedes-Maybach.

Снимки: Toyota

Тагове: s-class toyota century
0 от 500
  • #18
    23 rate up comment 14 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #17
    15 rate up comment 25 rate down comment
    до този под мен ( преди 5 години )
    На какви стимуланти си бе? Ако ще е ретро кола да е ,ама ада купиш уж нов автомобил а той иглежда като катафалка и 21 век на технологийте да имаш два таблета от по 500лв е доста несериозно. Излагате се в усилията си да докажете , че японските коли са технолочно на нивото останалите производители- Хюндай Генезис за 60000 долара е 20 год по-напред от тая тухла!!! https://***.genesis.com/us/en/genesis-g80.html
  • #16
    18 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Класическа линия, елегантност, уникалност. Това бих го карал и 30 години. Няма кич, ефтини дрънкулки и псеводизаин.
  • #15
    14 rate up comment 21 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Тая кола ще стане тотален хут в Сащ а там не е като да не разбират от автомобили!
  • #14
    16 rate up comment 25 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    това недоразумение може да се конглокира само с некое рено произведено в Корея.
  • #13
    24 rate up comment 23 rate down comment
    doc ( преди 5 години )
    Селските БГ пронемски фенчета свикнали да се радват на лъскави дрънкулки и мъниста както и вериги на шията,никога няма да разберат японския светоглед за простота,чистота,изтънчена красота и скромност....НИКОГА!
  • #12
    23 rate up comment 16 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #11
    23 rate up comment 26 rate down comment
    Факт!!! ( преди 5 години )
    Невероятна машина класически изтънчен дизайн нищо общо не немските непропорционални форми.Истинска класа!
  • #10
    25 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Прилича на някой съветски ГАЗ от 80-те, с елементи на промишлен шпионаж от Ролс-Ройс и Кадилак.
  • #9
    19 rate up comment 26 rate down comment
    pfff ( преди 5 години )
    Е това е колата, взимаш един ретро модел , слагаш 2 таблета и един малкооооо по-модерен двигател и искаш до го продаваш по-скъпо от един нов високотехнологичен модел. Баси , колко трябва да си заблуден да си купиш тоя дарак!!!!! Забравих да добавя че на всичкото отгоре е много грозен.