Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Хибридната версия на Camry ще измести от гамата на японците седана Avensis

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

След продължила 14-годишно отсъствие най-продаваният седан от сегмент D/E в света – Toyota Camry, се завръща на пазарите в Западна Европа, съобщиха от японския производител.

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Новото Camry ще се предлага на континента като хибрид със зареждане от електропреносната мрежа. От компанията засега не съобщават техническите характеристики на автомобила, но е известно, че основна роля в задвижващия агрегат играе 2,5-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра.

Предполага се, че агрегатът е подобен на този, който се предлага за новия Prius. Самият седан Camry е изграден на новата модулна платформа на Toyota – TNGA, като това е осмата генерация на модела, който беше пуснат в продажба за първи път през 1992 г.

В момента Camry се предлага в повече от 100 държави по цял свят, като продажбите му надхвърлят 19 млн. единици. Според експерти, стъпването му на пазара в Западна Европа означава, че Toyota се отказва от друг своя модел – Avensis – нещо, за което се говори усилено през последната година.

Продажбите на хибридното Camry на Стария континент стартират през първото тримесечие на 2019 г.

Снимка: Toyota

Тагове: avensis toyota camry
0 от 500
  • #7
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Че и Ауди са от 20+ години с такава решетка, но според баш льольовците са я откраднали от Хюндай, затва тихоооооо. А и забравих да добавя с тая надеждност от Адапазаръ и качество от Кобе Стийл, направо си е номер едно “колата”, да.
  • #6
    20 rate up comment 8 rate down comment
    До тоя с пежото ( преди 10 месеца )
    Абе, льольо, Тойота Камри в сегашния си дизайн се продава в Щатите от 3 години! Със старото Пежо 508 няма нищо общо, а новото чак сега излиза на пазара. Приликата е по-скоро в обратната посока.
  • #5
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Ман ( преди 10 месеца )
    Добро решение! В Европа продават много малко големи седани, но специално в България Авенсис има доста почитатели, както сред корпоративните клиенти, като мениджърска кола, така и сред добре припечалващи физически лица.
  • #4
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Прилича на Пежо 508, А и с тези двигатели на СсангЙонг и електроника на Шевролет, кой ще го купи?
  • #3
    29 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Никой, дори и Тойота, не смята, че Камри ще се продава по-добре от Авенсис в сегмент, който се свива всяка година в Европа. Но компанията ще спести пари, защото няма да разработва да модела.
  • #2
    12 rate up comment 8 rate down comment
    ... ( преди 10 месеца )
    Най-накрая ще имат нещо също толкоа качествено, както е Landcruiser 200! Другите Тойоти, които се вкарват в България просто не стават... Това е много качествено, остави дизайна!
  • #1
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Най накрая ще спрат да предлагат този грозен Avensis , а Camry изглежда доста по добре