IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Хибридната версия на Camry ще измести от гамата на японците седана Avensis

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

След продължила 14-годишно отсъствие най-продаваният седан от сегмент D/E в света – Toyota Camry, се завръща на пазарите в Западна Европа, съобщиха от японския производител.

Флагманът на Toyota се завръща в Европа след 14-годишна пауза

Новото Camry ще се предлага на континента като хибрид със зареждане от електропреносната мрежа. От компанията засега не съобщават техническите характеристики на автомобила, но е известно, че основна роля в задвижващия агрегат играе 2,5-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра.

Предполага се, че агрегатът е подобен на този, който се предлага за новия Prius. Самият седан Camry е изграден на новата модулна платформа на Toyota – TNGA, като това е осмата генерация на модела, който беше пуснат в продажба за първи път през 1992 г.

В момента Camry се предлага в повече от 100 държави по цял свят, като продажбите му надхвърлят 19 млн. единици. Според експерти, стъпването му на пазара в Западна Европа означава, че Toyota се отказва от друг своя модел – Avensis – нещо, за което се говори усилено през последната година.

Продажбите на хибридното Camry на Стария континент стартират през първото тримесечие на 2019 г.

Снимка: Toyota

Тагове: avensis toyota camry
0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бензинов хибрид, ужас! На магистралата пак ще има двуцифрен разход, като Приуса. Като гледам, само корейците работят върху дизелови хибриди.
  • #13
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Авенсис беше провал.
  • #12
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Авенсис е за пенсия, безспорно най-грозната и скучна кола в сегмента. Беше най-евтината и за това е пълно по фирмените паркинги. Куци мотори и ниска цена явно не стига вече. Камрито е друга работа.
  • #11
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Фолк с японски ваген ( преди 5 години )
    Яко! Камри дизел-хибрид ще избие европейската риба. Дано има и комби. И да го правят в завода в Англия, не в Туркия.
  • #10
    13 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    тия мошеници не фалираха ли ?
  • #9
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Познат има Камри хибрид около 200 к.с. е колата и му харчи средно 6-6,5/100.За такава голяма кола и мощност подобен разход е просто супер.На брата Октавията е 1,8 180 к.с. и е по-малка по размер от Камри, а харчи 2-3 литра на 100 повече.
  • #8
    25 rate up comment 8 rate down comment
    до: ... ( преди 5 години )
    Кои други Тойоти, които се вкарват в БГ не стават? Дай пример кои, че нещо не се сещам за такива, а ти със сигурност си виждал Тойота само на снимка. Пета Тойота имам и всичките са били перфектни и без никакви забележки по отношение качеството. И то при условие, че първите 2 бяха внос от Италия, а третата си е докарах сам от Германия. Последните 2 са ми от магазина чисто нови. Аурис хибрид и за жената Ярис. Това са последните 2. За 150к и 90к км никакъв проблем. Предните бяха на над 300к също.
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Най-после!Направо им се чудя защо толкова години се мъчеха с този Авенсис, който никак не ми допада, въпреки, че съм фен на марката. Камри е много класен модел, здрав и икономичен, удобен и практичен. Много хора си внесоха от САЩ и са супер доволни. Камри от САЩ на 1 г. и по-малко струва по-евтино от нов Авенсис. Имам съмнението обаче, че цените ще са доста солени на Камрито, което ще го внасят. Дано да не съм прав, но така си мисля. Хубаво е да направят завод в Европа и ще избият рибата.
  • #6
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че и Ауди са от 20+ години с такава решетка, но според баш льольовците са я откраднали от Хюндай, затва тихоооооо. А и забравих да добавя с тая надеждност от Адапазаръ и качество от Кобе Стийл, направо си е номер едно колата, да.
  • #5
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Ман ( преди 5 години )
    Добро решение! В Европа продават много малко големи седани, но специално в България Авенсис има доста почитатели, както сред корпоративните клиенти, като мениджърска кола, така и сред добре припечалващи физически лица.