IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера на Renault Megane RS в България

Спортният модел се появи с интерактивно шоу

Премиера на Renault Megane RS в България

Новият Renault Megane RS направи премиерата си в България с интерактивно 3D шоу в Киноцентъра в Бояна, като хотхечът демонстрира как се справя с появяващи се пред него компютърно генерирани трасета, предварително нарисувани от фенове на модела.

Премиера на Renault Megane RS в България

Megane RS е базиран на 4-ото поколение на популярния модел, но е много по-мощен, със спортно окачване, предлага се за първи път със системата 4Control в този пазарен сегмент и с избор между две шасита, както стана традиция за Megane RS – Sport и Cup.

„Новото Renault Megane RS е олицетворение на съвместна работа на отбора ни във Формула 1 и Renault Sport Cars – заяви на представянето Рено Пирел, генерален мениджър на Рено Нисан България. - Радвам се, че сме заинтригували зрителите и те се включиха в теста след представянето. Благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен автомобилът. Пожелавам им съвсем скоро да станат горди собственици на новото Renault Megane RS.“

За разлика от своя предшественик Megane RS получава 1,8-литров бензинов турбо мотор с мощност 280 конски сили, а предишната генерация на Megane RS използваше 2-литров двигател, но от компанията обявиха, че развитието на този мотор спира.

Мощността на мотора е 280 конски сили, а максималният въртящ момент – 390 Nm. Megane RS се предлага с 6-степенна механична трансмисия или с 6-степенен автоматик с два съединителя, който дава възможност на водача да превключва предавките с перца на волана.

Тагове: renault renault megane rs
0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако за теб 10к са стотинки, кажи какво работиш. Макар че с честен труд няма как подобна сума да не е от значение. Иначе като си тръгнал така защо да си губиш времето с един мизерех хотхеч - направо скачай на Супра. Или още по-добре на LFA
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако ще си броиш стотинките, то тогава нито Сивика, нито Мегана са за теб. Вземаш нещо от групата на ВАГ ТеДеИ и караш евтино и ти остават стотинки за кафе. Тук обаче си говорим, кое е наистина най-доброто и кое най-много си заслужава парите, а това според мен е Сивика. Рендето е добро, но е компромис!За нодоразуменията от ВАГ изобщо не искам и да чувам! Тук все пак говорим за коли, а не за подобия!
  • #6
    15 rate up comment 3 rate down comment
    франкофил ( преди 5 години )
    Никога казваш? Я си припомни 205 ГТИ/205 Турбо, Рено 5 турбо, Рено Алпин, Бугати преди да стане немско. Ако не гледаме само спортни Ситроен ДС, С6, 406 купе.Преди да кажеш къде са се доказали като марка във спорта - ами само в Дакар, WRC, и WTCC например
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Илиев555 ( преди 5 години )
    Интересно от 1.8 доколкото разбрах ще изкарат 300 коня при версия къп, което си е много добър резултат, напомня ми популярния в близкото минало двигател на групата ВАГ 1.8т, а същият този и досега го скъсват от най различни доработки за тунинг ателиета имам в предвид .
  • #4
    9 rate up comment 24 rate down comment
    Фактически!! ( преди 5 години )
    Никога в автомобилостроенето французите не са могли да съперничат на германците и японците дори и на италианците.Правят евтини масовки с цел всеки бежанец във Франция да може да си купи кола но всеки с пари дори и във Франция не поглежда френски коли.
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Също така Леона можеш да го вземеш и 4х4 макар и само комби версия и вече и той си отива на 61к
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че Сивика сигурно е по-добър автомобил е ясно но виж цените.Тайп Р започва от 71к. На РС-а цена не е дадена още но предвид че ГТ версията е 47к това едва ли ще надхвърли 60к. При разлика от 10к няма да е толкова лесен избора. Ако се гледа само цена/пърформанс аз лично бих взел Леон Купра - също много солиден автомобил но само за 52к.
  • #1
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сивика обезсмисли тази спортна французойка. Рендето не е лоша кола, но който държи да е с най-доброто и бързо ще си вземе Хондата.А и на външен вид японката изглежда много по-добре и агресивно. Това тук е зализано и скучно. С този жълт цвят повече на такси ще приличаш отколкото на някой със спортна кола.И двете са добри и няма да ги върна, ако някой реши да ми ги подари, но пак казвам Хондата е доста по-доброто нещо в случая.