Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Премиера на Renault Megane RS в България

Спортният модел се появи с интерактивно шоу

Премиера на Renault Megane RS в България

Новият Renault Megane RS направи премиерата си в България с интерактивно 3D шоу в Киноцентъра в Бояна, като хотхечът демонстрира как се справя с появяващи се пред него компютърно генерирани трасета, предварително нарисувани от фенове на модела.

Премиера на Renault Megane RS в България

Megane RS е базиран на 4-ото поколение на популярния модел, но е много по-мощен, със спортно окачване, предлага се за първи път със системата 4Control в този пазарен сегмент и с избор между две шасита, както стана традиция за Megane RS – Sport и Cup.

„Новото Renault Megane RS е олицетворение на съвместна работа на отбора ни във Формула 1 и Renault Sport Cars – заяви на представянето Рено Пирел, генерален мениджър на Рено Нисан България. - Радвам се, че сме заинтригували зрителите и те се включиха в теста след представянето. Благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен автомобилът. Пожелавам им съвсем скоро да станат горди собственици на новото Renault Megane RS.“

За разлика от своя предшественик Megane RS получава 1,8-литров бензинов турбо мотор с мощност 280 конски сили, а предишната генерация на Megane RS използваше 2-литров двигател, но от компанията обявиха, че развитието на този мотор спира.

Мощността на мотора е 280 конски сили, а максималният въртящ момент – 390 Nm. Megane RS се предлага с 6-степенна механична трансмисия или с 6-степенен автоматик с два съединителя, който дава възможност на водача да превключва предавките с перца на волана.

Тагове: renault renault megane rs
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Мммууу! ( преди 9 месеца )
    ако ще и резервното колело да завива, реното си е рено, т.е. бок.лук!
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 9 месеца )
    Освен с торсен диференциал и 300к.с. има и 4 завиващи колела,което позволява движение с доста по-висока скорост в завоите,а от там и по-късо време за преминаване на "Ринга".
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 9 месеца )
    Cup шасито е с Торсън диференциал. Мисля че е добре да излезе и Трофеи версията преди да се правят прогнози кой е по по най.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    по-добре недей :) ( преди 9 месеца )
    Рено за 85000 лв !!! На това му ce вика чувство за хумор :)
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 9 месеца )
    Колата се казва Honda Civic Type R! Който иска ефтении да мине на рено или още по-добре ЗАЗ-ка или тата.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ,, ( преди 9 месеца )
    С трофи версията ще се пробва на ринга и според мен няма да има проблем с хондата. супер хубав дизах има,същото не може да се каже за хондата ,карах зад една онзи ден много грозни форми има тази кола
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Аз съм ИТ но в БГ и за това ще ми трябва не 1 а 2 години за Тайп Р Така че не ме мисли какво мога да си позволя. Освен това нямам против да взема 85% от възможностите срещу 60% от цената. Също така тези 15% разлика трябва да си професионален пилот или поне на писта за да ги усетиш. А в БГ нито има пътища нито писти за подобни коли. И последно при стрикент контрол на пътя какъвто има в западна Европа пак няма къде да се възползваш като хората
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    10 000 не са стотинки, но срещу тях получаваш нещо насреща, а не е просто да ги даваш за нищо. С 10к отгоре получаваш най-доброто. И ако наистина 10к ти нарушават бюджета, то кола от този клас не е за теб наистина. Няма да можеш да и насмогнеш нито на поддръжката, нито на горивото. Това не е кола за хора под средния статус в БГ. А колкото до мен живея в чужбина и тези 10 к лева ги изкарвам за около 1 месец. Работя в инженерно бюро щом ти е интересно какво работя.
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Фактически!! ( преди 9 месеца )
    Пено ама Факт! ама Дошо ама Швабен аз ти говоря за коли ти ми говориш за Дакар!Е купи си го тва Пежо от Дакар.Ма после ми кажи магазина и аз да си взема едно.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Конкорд ( преди 9 месеца )
    Добре изглеждаща кола но за съжаление се съмнявам ,че този автомобил ще върне титлата "най бърз автомобил с предно предаване" на Рено. Предишната версия бе брилянтна за времето си и счупи много рекорди, само ,че Рено подцени конглокенцията в лицето на Хонда и Фве. Не може останалите да се развиват а ти да лежиш на стари лаври, няма вакум и конглокенцията е жестока.