IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Peugeot 508 стана комби

Европейските продажби на модела стартират през януари догодина

Новото Peugeot 508 стана комби

Френският производител Peugeot представи комби на базата на второто поколение на модела си 508. Машината има по-динамичен дизайн от предшественика си и е получила врати без рамки.

Новото Peugeot 508 стана комби

Комбито беше показано само 3,5 месеца след премиерата на лифтбека Peugeot 508. Именно този модел е флагман на френската марка, след като през 2010 г. беше спряно производството на седана 607.

Новият автомобил е съхранил големия багажник, въпреки че неговият обем е намален с 30 литра и вече е 530 литра. Задните седалки могат да се накланят на 27 градуса, което осигурява по-голям комфорт на пътниците. Ако седалките бъдат свалени, те образуват равна с пода повърхност, а обемът на багажника достига 1780 литра.

Новото Peugeot 508 стана комби

В останалото комбито повтаря базовия модел – предницата е със светодиодни фарове, а в салона е традиционният за последните автомобили на френската марката i-Cockpit. В него има компактен волан, централен 10-инчов сензорен дисплей и изнесен в горната част цифров панел с диагонал 12,3 инча.

Сред другите особености на автомобила е намалено със 70 кг тегло (благодарение на новата модулна платформа  EMP2), активно окачване (за версията GT) и първата в класа система за нощно виждане, която може да разпознава хора и гоеми животни на разстояние до 250 метра.

Новото Peugeot 508 стана комби

Комбито се предлага със същите двигатели, които има лифтбекът 508. Това са два турбомотора с обем 1,6 литра (180 и 225 к.с) и четыре дизела BlueHDi  с обем 1,5 и 2,0 литра, развиващи 130, 160 и 180 к.с. Те се комбинират с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия, разработена от японската комания Aisin. Единствено дизелът със 130 коня може да получи 6-степенна механична трансмисия.

Новото Peugeot 508 стана комби

Пред публика новото комби ще бъде показано на автосалона в Париж предз октомври, като то ще се произвежда в завода в Мюлуз, къдато се сглобява и лифтбекът. Европейските продажби стартира през януари 2019 г.

Снимки: Peugeot

Тагове: peugeot 508
0 от 500
  • #11
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    е доооста по-красиво от таласъма на рено!
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Франкофонн ( преди 5 години )
    ZF е немска фирма що да им пълним гушите.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ZF е фирма, не една единствена скоростна кутия. Фирмата предлага модел както за надлъжно-разположени двигатели (8HP), така и за напречно, с много по-ниска цена и за много по-ниски въртящи моменти. Тя е 9HP (9-скоростна).
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    de ( преди 5 години )
    много красиво комби! намаления багажник вероятно е от дизайн съображения.
  • #7
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    напречно или надлъжно а защо не и на задния мост трансахел
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    До долните - ZF не е алтернатива на Aisin! ZF може да се слага само на напречно разположени двигатели или автомобили с водещи задни колела и прехвърляне на мощност към предни. Аисин точно обратно, за това средния клас ползва масово Аисин.
  • #5
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че какво му е на аисин-а ?Доста здрав автоматик, даже ако го сравняваш с DSG-то едното се троши непрекъснато, докато айсина минава 200 000к без да се замисли. Евтини за поддръжка и здрави автоматици. Да не са най-добрите откъм спортно усещане, но те са правени с по-друга цел. Ако сложиш един ZF например, ще скочи цената веднага, което за някой модели и марки е безсмислено. Едва ли някой иска мигновенна смяна и спортно усещане на двигатели с по 100-150 коня. Супер си е айсин-а.
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    Стига с тия Айсин! Защо не подпишат нов договор? Нали някакви нови кутии щяха да слагат? Да, вярно, че са китайски, но може да се окажат по-добри от Айсин-а.Тая прахометалургия, която използват даже при производството на скоростни кутии... странни хора!
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Aisin, а не, благодаря!
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    А 4х4 кога?