Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Новото Peugeot 508 стана комби

Европейските продажби на модела стартират през януари догодина

Новото Peugeot 508 стана комби

Френският производител Peugeot представи комби на базата на второто поколение на модела си 508. Машината има по-динамичен дизайн от предшественика си и е получила врати без рамки.

Новото Peugeot 508 стана комби

Комбито беше показано само 3,5 месеца след премиерата на лифтбека Peugeot 508. Именно този модел е флагман на френската марка, след като през 2010 г. беше спряно производството на седана 607.

Новият автомобил е съхранил големия багажник, въпреки че неговият обем е намален с 30 литра и вече е 530 литра. Задните седалки могат да се накланят на 27 градуса, което осигурява по-голям комфорт на пътниците. Ако седалките бъдат свалени, те образуват равна с пода повърхност, а обемът на багажника достига 1780 литра.

Новото Peugeot 508 стана комби

В останалото комбито повтаря базовия модел – предницата е със светодиодни фарове, а в салона е традиционният за последните автомобили на френската марката i-Cockpit. В него има компактен волан, централен 10-инчов сензорен дисплей и изнесен в горната част цифров панел с диагонал 12,3 инча.

Сред другите особености на автомобила е намалено със 70 кг тегло (благодарение на новата модулна платформа  EMP2), активно окачване (за версията GT) и първата в класа система за нощно виждане, която може да разпознава хора и гоеми животни на разстояние до 250 метра.

Новото Peugeot 508 стана комби

Комбито се предлага със същите двигатели, които има лифтбекът 508. Това са два турбомотора с обем 1,6 литра (180 и 225 к.с) и четыре дизела BlueHDi  с обем 1,5 и 2,0 литра, развиващи 130, 160 и 180 к.с. Те се комбинират с нова 8-степенна автоматична скоростна кутия, разработена от японската комания Aisin. Единствено дизелът със 130 коня може да получи 6-степенна механична трансмисия.

Новото Peugeot 508 стана комби

Пред публика новото комби ще бъде показано на автосалона в Париж предз октомври, като то ще се произвежда в завода в Мюлуз, къдато се сглобява и лифтбекът. Европейските продажби стартира през януари 2019 г.

Снимки: Peugeot

Тагове: peugeot 508
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    lordlosh ( преди 10 месеца )
    Да си довърша. Факт е, че ДСГ-то е уникално като смяна на предавките, но е изключително чупливо и ненадеждно.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    lordlosh ( преди 10 месеца )
    Всичките ми коментари ги трият, защо ли ? Явно на някой заклет немски фен не му понасят .... Пежо в момента правят 1 от най-добрите модели на пазара. 308-цата е уникална и супер здрава кола. 508 1-во поколение също, като и поддръжката и дори в оторизиран сервиз е смешна. Скоростите на Пежо били бавни и т.н., ама живота им е минимум 250хил. км., не като на VW максимум 100 и си за съединители или мехатроника. Това е вече изпитано и много хора проплакаха от това.
  • #20
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до всички ( преди 10 месеца )
    Пежо. Ситроен. Рено. Всичките са на един рафт в отдела "направи си сам" !
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Пежо е класа над рено!
  • #18
    0 rate up comment 5 rate down comment
    отврат ( преди 10 месеца )
    Поредният варел предназначен за потребителите на Лидл. Като знам какво недоразумение е ново Рено си представям ,какво произведение е това подобие на мпс.
  • #17
    7 rate up comment 1 rate down comment
    любител ( преди 10 месеца )
    Дизайнът надскочи оакванията, доста нови технологии са сложени както и следващата стъпка е обявяването на GT и топ версиите със 4х4 а именно 220 к.с. бензин със два ел. мотора тип plug in х40 к.с. всеки. Този автомобил е мн удобен за всекидневен или дълъг път, за града също бих го карал но със хибриден режим. Говоря от личен опит, в момента съм със 508 GT 2011 и споделям лично мнение.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ГТЕ ( преди 10 месеца )
    Реалистично нова масово ще е доста скъпа по джоба на Българина. Обезценката на Пежо е доста динамична и след 3 -5 години ще е много изгодна, стига да не е карана повече от 50 000 км годишно. Така виждам аз нещата
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    до колегите с немски премиуми производство 2002... не плюите колата щото най вероятно е по зрава от вашите дръгели даже като са били нови и бабите са ги карали до аптеките
  • #14
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Бла, бла! И децата знаят, че Aisin е с третокласно качество и евтино. То пък верно, на Пежо какво да сложиш! Търкулило се гърнето и си намерило похлупака.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    нещо си се объркал! и то ГЕНЕРАЛНО! трее си голем дошо за да твърдиш нещо, което дори и Айсин не смеят да говорят.