IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

DS 4 и DS 5 излизат заедно в пенсия

Двата автомобила отстъпват място на нови модели на Citroen

DS 4 и DS 5 излизат заедно в пенсия

Концернът PSA обяви, че спира производсвото на два модела - DS 4 и DS 5. Тези автомобили са построени на платфомата PF2, като дебютираха още през 2011 г. под марката Citroen. След фейслифта през 2015 г. моделите преминаха към новата марка DS.

DS 4 и DS 5 излизат заедно в пенсия

От концерна твърдят, че спирането на автомобилите през 2018 г. е планирано отдавна, като за него има обективни причини. Наесен в Европа започват да действат по-жестоки еконорми, а индустрията трябва да премине към нов метод за измерване на вредните емисии  WLTP. Това налага модернизация на двигателите, както и преминаване на нови тестове, което не е изгодно при по-стари и слабо продавани модели.

DS 4 и DS 5 излизат заедно в пенсия

Двата хечбека на DS са точно такива. По-малкият – DS 4 (на снимката), през 2017 г. е записал едва 12 000 продажби в Европа, докато резултатът на DS 5 (на долната снимка) е още по-слаб – 5378 единици. Затова двата модела излизат в пенсия, като в гамата на марката ще останат само малкият DS 3 и кросоувърът DS 7 Crossback. Към тях през есента ще се присъедини и малкият електрически кросоувър DS 3 Crossback, а до 2023 г. компанията трябва да предложи още 5 нови модела.

DS 4 и DS 5 излизат заедно в пенсия

Едновременно с това разширяване на моделната си гама готви марката Citroen. През 2020 г. ще излезе новият C5, който ще представлява голям хечбек от бизнес-клас, построен на платфомата EMP2. Хидропневматичното окачване, с което бяха известни моделите на компанията вече е история, като вместо него ще се разчита на системата Progressive Hydraulic Cushions с хидравлични ограничители на хода на амортисьорите.

Година по-късно трябва да бъде готово и новото поколение на хечбека Citroen C4 (предишното беше спряно от производство тази зима). То ще бъде изградно на платформаата CMP, на която ще бъде направено и бъдещото Peugeot 208.

Снимки: PSA Peugeot-Citroen
 

Тагове: psa peugeot-citroen ds 4 ds 5
0 от 500
  • #4
    11 rate up comment 7 rate down comment
    До долният ( преди 5 години )
    Няма да ги доубият защото германецът прави и като прави то е качествено и не лъже.Какво имам в предвид ли.Виждал съм всякакви коли.Единствените на по 30-40 години още в движение и в добро състояние са германски марки.Мерцедес,ауди Фолксваген.Френско,японско,корейско след 10 години употреба вече са в разпад.Ситроен бяха тръгнали на добър път моделът С5 имаше добри продажби и качество и те кво да направят-ми естествено ще го спрат и ще почнат да продават Пунта мАра премиум на двойна цена.
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Продажбите им невървят щото немците убиха световната авто индустрия с пропаганда как техните коли са супер а другите не стават.Линкълн да не би да им вървят продажбите обаче отиди на сайта им и виж за какво става въпрос после влезни на сайта на немските "премиуми" и виж какви ко.тори се продават с претенции и за маса пари.Обаче не успяха да победят японците а и корейците също надигат глава но китайците вече ще ги доубият!
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ходих да ги гледам на живо.Тва не е кола.Докато не сложат пак хидравличното активно окачване са загубени.И следващият модел ще е същата тояга.Даже и Фолксваген пасат сложиха копче комфорт/спорт от преди 10-15 години на по-наточените си модели.Хидравликата на окачването беше несъмнен успех-трябваше само да я доразвият и да я направят още по надеждна дори да я монтират в С4.Продажбите им не вървят щото 40 години правеха ръждиви не лошо изглеждащи коли с калпава електроника и разпадаща се пластмаса
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ДС е опит да се пробута Ситроен като нещо по така ама както личи от продажбите балъците не са много