Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Собственици на Bentley Bentayga сe оплакват от проблеми с електрическите системи

Компанията-производител отказва да коментира твърденията на клиентите

Собственици на Bentley Bentayga сe оплакват от проблеми с електрическите системи

Високата цена  и принадлежността на даден автомобил към премиум-сегмента съвсем не гарантира идеално обслужване и решаване на всички проблеми. Доказателство за това са собственици Bentley Bentayga, които се оплакаха от дефекти в електрическата система на техните автомобили. От компанията-производител отказват всякакъв коментар по въпроса.

Собственици на Bentley Bentayga сe оплакват от проблеми с електрическите системи

Историята започва с оплакване на полска собственичка на кросоувъра. Тя купува колата през май 2017 г. с тунинг-пакет на Mansory, като доработките са само външни. Само няколко месеца по-късно започват и проблемите, като основният е изключване на двигателя по време на движение. Освен това компютърът показва грешка в повечето основни системи на автомобила – ESC, системата за контрол на мъртвите зони, адаптивния круиз-контрол, адаптивното окачване и др. Отказват да работят дори подгряването на седалките и ръчната спирачка.

Проблемът се появява 3 пъти, преди колата да достигне 10 000 км пробег. В крайна сметка през периода май 2017 – март 2018 г. автомобилът влиза 8 пъти в сервиз на дилър на Bentley, където прекарва общо 92 дни. За този период специалистите така и не успяват да установят проблема и съответно да го отстранят. В крайна сметка от представителството на Bentley отказват ремонт на кросоувъра – както по гаранция, така и за сметка на жената.

Собственици на Bentley Bentayga сe оплакват от проблеми с електрическите системи

Разочарована от подобно отношение, полякината започва да търси решение и се оказва, че още няколко собственици на Bentayga са изпаднали в подобно положение. При тях обаче проблемите също са свързани с електрическите системи на кросоувъра. Жената се обръща към медиите, откъдето изпращат официално запитване до главния офис на Bentley във Великобритания. От компанията обаче категорично отказват всякакъв коментар.

Снимки: Kupnews

Тагове: bentley bentayga
0 от 500
  • #19
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    VW в целия си блясък
  • #18
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Съвсем нормално за авт. На ваг- често влизане в сервиза, прекарване на повечето време там и накрая балтията с цената, само дето в случая са толкова зле, че дори те самите незнаят защо талигата им е умряла. Показателно е за качеството на ваг. Един от най-скъпите съв модели НЯМА оправяне и умира на под 10000км. Смях, смях, смях. Форумната вагонетка пак ще пие от мъка шльокавица в селската кръчма, докато не излезне новата реклама на някоя каручка от ваг.
  • #17
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Кабелите са най-малкият проблем. Правилно ли са свързани нещата са ок. Проблемите по-скоро са в електронните системи, датчици, съпротивления, релета, контактори, платки, схеми, диоди и т.н. Всичките тези неща ги правят в Китай. От там си правете извода! А оня дето твърди, че всичко го правели в немско да вземе да се гръмне! Специално в електрониката по колите няма нищо немско.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    съвременните автомобили са недвижим имот на кулела не случайно много баровци си ги държат в хола да им се радват какво произведение на изкуството са си купили
  • #15
    14 rate up comment 2 rate down comment
    zoom in ( преди 10 месеца )
    Така си е - кабелите се правят в БГ и то не само за ВАГ. Само че аз не мисля, че тези проблеми се дължат на кабелната инфраструктура в колата. Поне не само. Рискът от подобни фалове се увеличава, колкото "по-модерен" се опитва да бъде автомобила и колкото по-малко време са имали за да тестват продължително системите. Проста закономерност. Сори.
  • #14
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Гоче ( преди 10 месеца )
    Глупости, кабелите за ВАГ груп се правят в Сливенско...
  • #13
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Не си измисляй глупости. Никой не държи на качеството като немците. Всичко в един фолксваген е НЕМСКО! това важи и за бентли. Немска техника, английски дизайн! Качество и аристократизъм! Няма нищо българско е едно бентли
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 10 месеца )
    Кабелите ги правят в два града в България, където работят основно неграмотни хора. Ето затова имат проблеми! В едната фирма като назначавали гледали дали може да държи химикал, докато си попълва имената. А той човека не си написал неговите, а преписал тези от бланката. Ето такива хора правят кабелите за Фолксваген и това не е шега, за да ви дразня! Това е истински случай!
  • #11
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    "Никой не лъже клиентите си повече от фолксваген." От което можем да си направим извода, че клиентите им са най-големите б@лъци. Винаги съм казвал и пак ще повторя, че докато има б@лъци то Фолк с Ваген ще го има. Изчезнат ли те ще изчезне и тази измамническа компания.
  • #10
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Класически номер на фолксваген - прецакване с гаранцията. Никой не лъже клиентите си повече от фолксваген.