Високата цена и принадлежността на даден автомобил към премиум-сегмента съвсем не гарантира идеално обслужване и решаване на всички проблеми. Доказателство за това са собственици Bentley Bentayga, които се оплакаха от дефекти в електрическата система на техните автомобили. От компанията-производител отказват всякакъв коментар по въпроса.
Историята започва с оплакване на полска собственичка на кросоувъра. Тя купува колата през май 2017 г. с тунинг-пакет на Mansory, като доработките са само външни. Само няколко месеца по-късно започват и проблемите, като основният е изключване на двигателя по време на движение. Освен това компютърът показва грешка в повечето основни системи на автомобила – ESC, системата за контрол на мъртвите зони, адаптивния круиз-контрол, адаптивното окачване и др. Отказват да работят дори подгряването на седалките и ръчната спирачка.
Проблемът се появява 3 пъти, преди колата да достигне 10 000 км пробег. В крайна сметка през периода май 2017 – март 2018 г. автомобилът влиза 8 пъти в сервиз на дилър на Bentley, където прекарва общо 92 дни. За този период специалистите така и не успяват да установят проблема и съответно да го отстранят. В крайна сметка от представителството на Bentley отказват ремонт на кросоувъра – както по гаранция, така и за сметка на жената.
Разочарована от подобно отношение, полякината започва да търси решение и се оказва, че още няколко собственици на Bentayga са изпаднали в подобно положение. При тях обаче проблемите също са свързани с електрическите системи на кросоувъра. Жената се обръща към медиите, откъдето изпращат официално запитване до главния офис на Bentley във Великобритания. От компанията обаче категорично отказват всякакъв коментар.
Снимки: Kupnews