Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volvo официално скъса с дизела

Новото S60 е първият модел на шведите, които няма да получи такъв двигател

Volvo официално скъса с дизела

Още преди време Volvo обяви, че няма да разработва нови дизелови двигатели. Последните модели на шведите обаче получиха модификации с такъв мотор, но и това вече се промени. От компанията обявиха, че новото S60, чиято премиера ще се състои по-късно тази година, ще бъде първият модел в историята на марката, който няма да получи дизел.

Volvo официално скъса с дизела

„Бъдещето ни е електрическо и ние няма да разработваме нови дизелови мотори. Постепенно ще преустановим производството на двигатели с вътрешно горене, като от 2019 г. всички нова модели на Volvo ще бъдат налични само с хибридна технология - Mild или Plug-in Hybrid, или с изцяло електрически двигатели”, заяви президентът на Volvo Cars Хакан Самуелсон.

Според боса на шведския производител, новото Volvo S60 е първата стъпка към мащабната електрификация на автомобилите си, която компанията стартира. Целта на производителя е половината от продажбите през 2025 г. да бъде от електрически коли.

Новото Volvo S60 е базирано на платформата Scalable Product Architecture (SPA), която е собствена разработка на шведската компания и е в основата и на останалите премиум модели от серията 90 и 60 на производителя. Първоначално то ще се предлага с богата гама 4-цилиндрови бензинови Drive-E двигатели, както и с две Plug-in Hybrid (зареждащи се хибриди) версии. Модификациите с Mild Hybrid (мек хибрид) ще бъдат представени през следващата година.

Производството на новото Volvo S60 ще започне тази есен в изцяло новия завод на Volvo край американския град Чарлстън, Южна Каролина. Предприятието ще бъде единственият производствен център за модела, като там ще се сглобяват и колите, предвидени за останалите пазари.

Снимка: Volvo

Тагове: volvo s60
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 8 месеца )
    Топ Гиър е забавно шоу и това не беше точно тест. Реашно при подобни каскади е възможно да се случи подобно нещо с шосейни автомобили - при силен удар връзките трябва да са сравнително меки, за да може да се насочи двигателя и да се предпазят пътниците. В крайна сметка беше ясно, че там Роувъра е адекватният автомобил, Алфата за гъзария, Волвото да си возиш семейството.
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 8 месеца )
    На теория предложенивто ти е супер, но на практика не става. Еми само на елвктричество е мудно и ограничения пробег не стига за много. Добавеното тегло пък удря и извънградския пробег, отделно ти краде и от багажника много. Накрая обираш негативите от двата свята вместо обратното.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Д ( преди 8 месеца )
    Абе не знам колко е качествено тва Волво. При на Топ Гиър тестовете два пъти се откачваше двигателят при тестовете. Дори Алфата излезе по-читава от него.... АЛФАТА!!!
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    А бе ( преди 8 месеца )
    И тая прост.отия с отричане на дизела ще мине,ама по-нататък.Какво пречи да се произвеждат дизелови хибриди-в града задължително на ток,а навън както дойде,според разстоянието и заряда.Дизелът е напълно приемливо екологичен,стига да не влиза в екстремни режими.
  • #8
    4 rate up comment 16 rate down comment
    ние пък ( преди 8 месеца )
    ...скъсахме с Волво.. китайски премиум..виц.
  • #7
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    няма начин ама как да не е по качествено имат само 4 цилиндъра и цени като на премиум китайски трошляци
  • #6
    18 rate up comment 11 rate down comment
    112 ( преди 8 месеца )
    Това китайско Волво е по качествено от немските си "премиум" аналози.
  • #5
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    скоро волво ще спре да прави и автомобили или каквото е това китайско недолазумение на четири колела
  • #4
    19 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 8 месеца )
    Имаха си отлични дизелови двигатели. Е, ясно, че експертите в коментарите на аутомедия не са ги виждали, защото са от последните 20 години. Иначе тенденцията за намаляване на този тип гориво е ок, особено по нашите ширини, където първата стъпка на тунинга е да се махнат катализаторите. Обаче хибридните модели на Волво за сега са доста спорни и не се харесват толкова, колкото чистите ДВГ.
  • #3
    5 rate up comment 6 rate down comment
    dew ( преди 8 месеца )
    "ми те кога са имали дизел?" Визирах грешни бизнес решения по принцип.