IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Модфикацията TCR развива максимална скорост от 264 км/ч

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Компанията Volkswagen представи нова топ-версия на модификацията си Golf GTI, която е получила добавка TCR. Хечбекът е оборудван с изключващ се ограничител на максималната скорост и това го прави най-бързият модел на марката, който може да се използва по обществени пътища.

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Машината бе показана пред феновете на марката, които ежегодно се събират край австрийското езерево Вьортерзее. Хот-хечът е оборудван с 2,0-литров бензинов турбомотор, чиято мощност е 290 к.. и 370 Нм въртящ момент, достъпен при 1600 об/мин. Същият двигател на стандартния Golf GTI развива 230 к.с., а на версия Performance – 245.

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Скоростната кутия е 7-степенна роботизирана с два съединителя. Максималната скорост на Volkswagen Golf GTI TCR е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но ограничителят може да се премахне и така колата развива 264 км/ч.

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч не се съобщава. Знае се, че в основата на новата версия е състезателната кола от шампионата TCR, при която мощността на задвижващия агрегат е 350 к.с.

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Автомобилът е оборудван още със самоблокиращ се диференциал на предна ос, усъвършенствана окачаване с намален с 20 мм пътен просвет, 19-цолови цолови джанти и нова спирачни механизми, които да се справят с повишената мощност.

Volkswagen показа най-бързия сериен Golf GTI

Най-мощният Golf GTI продължава да е модификацията Clubsport S, при която двигателят развива 310 к.с. Този автомобил излезе в серия от 400 бройки, като се отличаваше по липсата на задните седалки (вместо тях е поставен каркас за безопасност), а също така и с по-малкия акумулатор и специалния режим на работа на адаптивното окачване.

Снимка: Volkswagen

Тагове: golf gti volkswagen golf tcr
0 от 500